کد خبر: ۲۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
شاید برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد که قصد ارسال محموله ها و کالاهای مختلفی را به شهر های مختلف داشته باشید و نیاز به خدمات باربری داشته باشید اما برای انتخاب یک باربری معتبر دچار مشکل شده باشید.

شاید برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد که قصد ارسال محموله ها و کالاهای مختلفی را به شهر های مختلف داشته باشید و نیاز به خدمات باربری داشته باشید اما برای انتخاب یک باربری معتبر دچار مشکل شده باشید.

یکی از ویژگی های یک باربری معتبر ، علاوه بر امکان تامین انواع خودروهای باری ، سابق درخشان و مشخص در حمل و نقل می باشد . از همین جهت ، در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین شرکت های باربری بین شهری را به شما عزیزان معرفی نماییم تا برای انتقال محموله های خود به نقاط مختلف کشور بدون مشکل از این طریق اقدام نمایید.

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان یکی از برترین و حرفه ای ترین شرکت های باربری به صورت همه روزه از همه نقاط کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . در ادامه این مقاله به بررسی خدمات این مجموعه می پردازیم . با ما همراه باشید .

 

انتقال انواع بار و کالا به صورت بین شهری

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار ، امکان انتقال انواع محموله و کالاهای مختلف به تمام نقاط کشور است . این مجموعه به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین و حرفه ای ترین ناوگان حمل و نقل بار و کالا در کشور به صورت همه روزه از همه استان ها و شهر های کشور امکان بارگیری و انتقال محموله ها را فراهم می نماید .

جابجایی و ارسال محموله های تجاری و صنعتی نیاز به تجربه در انتقال این محموله ها دارد . از همین جهت ، مجموعه آنی بار که دارای بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری است می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای انتقال محموله ها به صورت بین شهری باشد.

برخی از اقلام و محموله هایی که توسط آنی بار بارگیری و ارسال می شوند به صورت زیر می باشد :

 

  • حمل و نقل انواع لوازم خانگی
  • انتقال تجهیزات صنعتی و کارگاهی
  • حمل و نقل محموله های فوق سنگین و بزرگ
  • ارسال مواد اولیه جهت کارخانجات
  • حمل و نقل مواد غذایی و خوراکی

 

مجموعه باربری آنی بار برای انتقال محموله های مختلف به صورت همه روزه مشاوره تخصصی به هموطنان گرامی ارائه می نماید که همین موضوع سبب می شود تا محموله های شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه منتقل شوند .

بهترین باربری بین شهری ایران کدام است؟

باربری بین شهری با انواع خودروهای سنگین

برای خدمات باربری بین شهری ، انتقال محموله های با خودروهای سنگین انجام میشود . استفاده از خودروهای باری مختلف این امکان را به شما عزیزان می دهد تا محموله هایی با ابعاد ، شرایط و وزن مختلف را بارگیری و منتقل کنید.

تیم متخصص آنی بار انواع خودروهای باری را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال انواع محموله برای شما فراهم شود. لیست زیر انواع خودروهای باری آنی بار است :

 

  • انواع کامیون ( 10 تن / 15 تن / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی ، چادری ، بغلداری ، یخچالی )
  • کامیونت ایسوزو ( مسقف و روباز )
  • نیسان و وانت
  • کمرشکن و بوژی

 

مجموعه آنی بار برای باربری بین شهری با خودروهای باری مختلف از بهترین بیمه نامه نیز استفاده می نماید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش می توانید از طریق شماره 57669-021 اقدام نمایید.

بهترین باربری بین شهری ایران کدام است؟

استفاده از بهترین بیمه نامه باربری بین شهری

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در خدمات باربری بین شهری ، استفاده از بیمه نامه معتبر و کامل برای حمل و نقل محموله ها می باشد . اگر قصد دارید کالا و لوازم شخصی را به شهر های دیگر ارسال کنید ابتدا باید بیمه نامه یک شرکت حمل و نقل را مورد بررسی قرار دهید .

بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله شما باید مورد استفاده قرار گیرد تا با بالاترین امنیت محموله های شما منتقل شوند. مهمترین ویژگی مجموعه آنی بار ، استفاده از بهترین بیمه نامه می باشد که تضمین سرمایه شما خواهد بود .

آنی بار از بیمه ایران برای انتقال محموله ها استفاده می نماید که کامل ترین پوشش را برای شما فراهم می نماید . هر گونه خسارت کوچک و بزرگ که به محموله وارد شود توسط  بیمه آنی بار پرداخت خواهد شد .

آنی بار باری انتقال محموله های شما با کمترین هزینه ، بهترین بیمه نامه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد . به عنوان مثال ، برای باربری مازندران تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود.

 

حمل و نقل اثاثیه به صورت بین شهری

یکی از مهمترین خدمات و ویژگی های مجموعه آنی بار ، ارائه خدمات باربری بین شهری برای حمل و نقل اثاثیه می باشد . انتقال اثاثیه به نقاط مختلف کشور و خصوصا از تهران به شهر های دیگر با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام می شود .

استفاده از خودروهای مسقف و مخصوص حمل اثاثیه به همراه لوازم بسته بندی تخصصی از مهمترین ویژگی های آنی بار است . برای انتقال اثاثیه و لوازم شما از بهترین بیمه نامه نیز استفاده می شود تا امنیت سرمایه شما عزیزان به صورت کامل فراهم شود .

کارگران مورد استفاده در خدمات اثاث کشی آنی بار همگی کارگران متخصص و آموزش دیده می باشند .

به عنوان مثال ، برای باربری همدان و انتقال اثاثیه ، همه روزه می توانید از طریق یک تماس تلفنی ( 57669-021 ) و مشاوره با کارشناسان ثبت سفارش خود را انجام دهید.

 

بهترین باربری بین شهری ایران کدام است؟

 

هزینه باربری بین شهری در شرکت آنی بار

 

معمولا اولین سوال در ذهن افرادی که قصد ارسال محموله ها به صورت بین شهری را دارند شکل میگیرد ، هزینه و قیمت خدمات باربری بین شهری است  زیرا در ابتدا به دنبال باربری منصف و ارزان قیمت هستند . هزینه باربری بین شهری در مجموعه آنی بار با توجه به موارد زیر مشخص می شود :

 

  • نوع خودرو باربری ( کامیون ، تریلی ، خاور ، نیسان )
  • نوع بار و ارزش آن و بیمه مورد نیاز
  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • نوع خدمات درخواستی ( کارگر ، بسته بندی و . . . )
  • نوسانات بازار و تغییر نرخ کرایه از طرف اتحادیه

 

برای استعلام هزینه مربوط به بارتان تنها کافیست یک الی دو روز قبل از بارگیری با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید . به عنوان مثال ، برای باربری گرگان ممکن است هزینه انتقال محموله های مختلف به یک محل به دلیل تفاوت در محل بارگیری آنها یکسان نباشند . از همین جهت بهترین راه برای استعلام قیمت دقیق ، مشاوره با کارشناسان است .

 

مشاوره تخصصی و رایگان برای باربری بین شهری

 

هموطنان گرامی که قصد استفاده از خدمات باربری بین شهری آنی بار را دارند می توانند با تماس با شماره تلفن 5 رقمی 57669-021 از مشاوره کاملا رایگان و تخصصی آنی بار بهره مند شود.

مشاوره رایگان برای انتخاب خودروی باری مناسب ، نحوه و شرایط ارسال محموله ، میزان بیمه مناسب و . . . کاربرد دارد و هزینه های حمل و نقل محموله شما را تا حد زیادی کاهش خواهد داد .

 

علاوه بر مشاوره تلفنی می توانید از طریق وبسایت آنی بار نیز بهترین و کاملترین اطلاعات را استعلام نمایید .

وبسایت آنی بار = Anibar.net  

شماره تماس = 021-57669

 

برچسب ها: باربری ، حمل و نقل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار