کد خبر: ۲۲۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها:
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی از نحوه اعطای تسهیلات آگاهی داشته‌اند و تخلفی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها ضمن دفاع از حقوق و حیثیت کارکنان پرتلاش شبکه بانکی کشور تأکید کرد، تمام تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده اعطا شده و نهادهای مختلف نظارتی و بازرسی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند، لذا تخلفی در این خصوص صورت نگرفته است.

قیطاسی تصریح کرد: تسهیلات کارکنان بانک‌ها در بازه زمانی ۳۰ ساله خدمت کارکنان بانک‌ها اعطا شده و برای مثال برای تسهیلات خرید مسکن شرایط خاصی وجود دارد که حتماً باید سند ملک در رهن بانک قرار گیرد، لذا در بخش‌های دیگر مصرف نمی‌شود.

دبیرشورای هماهنگی بانک‌ها ضمن تکذیب اینکه تسهیلات کارکنان بانک‌ها یک میلیارد تومان و بعضاً بیشتر است، گفت: این تسهیلات با سود و اصل مبلغ تسهیلات هم به این میزان نبوده و نباید به شایعات توجه کرد.

وی اعلام آمادگی کرد تا تمامی نهادهای نظارتی همانند گذشته بر تسهیلات کارکنان بانک‌ها نظارت کرده و پس از بررسی‌های لازم از طریق رسانه‌های رسمی شفاف‌سازی نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار