کد خبر: ۲۲۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس در حالی این اقدام جالب و تعجب‌برانگیز را انجام داد که این کار امری مرسوم در جشن‌های قهرمانی محسوب می‌شود و در پایان جام جهانی نیز ستاره‌های تیم قهرمان و یاران لیونل مسی نیز بخشی از تور دروازه لوسیل را بریدند تا یادگاری با خود به بوئنس آیرس ببرند.
عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.
 
به گزارش خبرآنلاین، شاید چند ماه پیش کسی فکرش را هم نمی‌کرد که عیسی جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی باشد. اما او بعد از چند تمرین خصوصی و البته یک جلسه سرپایی مهم در استادیوم کاظمی با یحیی گل‌محمدی، با عقد قراردادی شش ماهه به پرسپولیس بازگشت.
 
شادی عجیب مهاجم پرسپولیس پس از قهرمانی (عکس)
 
مهاجم جنوبی سرخپوشان در چند بازی درخشید و دروازه سپاهان، استقلال، گل‌گهر و... را گشود تا به چهره اصلی سرخپوشان تبدیل شود و جای مهدی عبدی را در ترکیب اصلی بگیرد. او که دربی رفت را از جلوی تلویزیون و دربی برگشت را از روی نیمکت آغاز کرده بود، با همین درخشش خود را به ترکیب سرخپوشان تحمیل کرد و در نهایت یک بزم فوق‌العاده را سپری کرد.
 
در لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس مشغول لایو اینستاگرام و سلفی بودند، عیسی قیچی برداشت و به سمت دروازه پرسپولیس رفت و حدود دو متر مربع از تور دروازه را بُرید و سپس همراه خود به روی استیج آورد.
 
آل‌کثیر در حالی این اقدام جالب و تعجب‌برانگیز را انجام داد که این کار امری مرسوم در جشن‌های قهرمانی محسوب می‌شود و در پایان جام جهانی نیز ستاره‌های تیم قهرمان و یاران لیونل مسی نیز بخشی از تور دروازه لوسیل را بریدند تا یادگاری با خود به بوئنس آیرس ببرند.
 
عیسی تور را مثل دامن‌های عربی به کمر خود بست و بعد از اینکه مدال را گرفت، به سوی دیگر بازیکنان رفت و بعد از چند کاپیتان اصلی، جام را نیز بالای سر خود بُرد تا به چهارمین جام قهرمانی با پرسپولیس، بوسه بزند.
برچسب ها: قهرمانی ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار