کد خبر: ۲۲۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه جذب سرباز معلم را ابلاغ کرد. این بخشنامه شامل مشمولان کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره بخشنامه جذب سرباز معلم خبر جدیدی منتشر کرد.

در این بخشنامه آمده است: براساس ماده (۳۳) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و در اجرای بند «الف» تبصره ماده ۶۶ الحاقی فصل هشتم قانون خدمت وظیفه عمومی و دستورالعمل ساماندهی امور مشمولین مامور به دستگاه‌های دولتی و غیرنظامی ابلاغی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و با عنایت به مجوز ۷ خرداد ۱۴۰۲ ستادکل نیروهای مسلح، نحوه جذب و سازماندهی مشمولان وظیفه مأمور به وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

برخی از مواد این بخشنامه به شرح زیر است:

ـ صرفاً داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت حداکثری جذب در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها ۴ فروردین ۱۴۰۲ باشد.

ـ مشمولینی که تاریخ اعزام آن‌ها ۱ مرداد۱۴۰۲ و ۱ شهریور۱۴۰۲ می‌باشد پس از درخواست کتبی خود و موافقت آن اداره کل، بایستی به دفاتر پلیس۱۰ مراجعه و درخواست تعجیل ارائه کرده و برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۱ تیر۱۴۰۲ دریافت و به آموزش و پرورش تحویل دهند در غیر این صورت امکان پذیرش امریه میسر نخواهد بود.

ـ جذب و بکارگیری معلمان وظیفه با اولویت در مقطع آموزش ابتدایی و در کلاس‌های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر است لذا از بکارگیری افراد مذکور در بخش‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان خودداری شود.

ـ اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزش نظامی در تاریخ ۱تیر١٤٠٢انجام خواهد گرفت، لذا در این خصوص اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته و قبل از اعزام نیز برگه‌های اعزام افراد کنترل شود.(مدت دوره آموزش نظامی بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح ۲ ماه است.)

منبع: ایسنا

برچسب ها: آموزش و پرورش ، سرباز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار