کد خبر: ۲۲۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
اکوایران نوشت: کرج، مرکز استان البرز و در غرب تهران قرار گرفته‌ و از شمال به شهرستان چالوس، از شرق به شهرستان تهران، از جنوب به شهرستان شهریار و از غرب به شهرستان ساوجبلاغ و شهرستان اشتهارد متصل است.یک مشاور املاک در محله گوهردشت این شهر به اکوایران می‌گوید: موجران در سال جاری رهن و اجاره خانه را حدود دو برابر افزایش داده‌اند.

ه گفته وی، مستاجران هم به دلیل نوسانات قیمت مسکن، بیشتر مایلند در ملکی که سکونت دارند قرارداد خود را تمدید کنند و با مالک در رابطه با نرخ جدید رهن و اجاره به توافق برسند.

این کارشناس امور ملکی در ادامه گفت:« بازار رهن واجاره مسکن در سه ماهه اخیر شاهد نوسان شدید بود؛ رهن کامل یک واحد آپارتمان 90 متری در محله گوهردشت که در سال گذشته 350 میلیون تومان بود، هم‌اکنون به 550 میلیون تومان رسیده است.»

وی همچنین می‌گوید: برای رهن کامل یک واحد با تمام امکانات در این محله دست‌کم باید 650 میلیون تومان و برای واحدهایی دیگر که از برخی امکانات مانند آسانسور برخوردار نیستند 450 میلیون تومان بودجه در نظر گرفت.

برای رهن یک خانه 140 متری در محله گوهردشت، 400 میلیون تومان و برای اجاره آن 12 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

برای رهن کامل یک خانه 110 متری در محله گلستان، 570 میلیون تومان و برای رهن خانه‌ای با 210 متر زیربنا در فاز 1 مهرشهر، یک میلیارد و 300 میلیون تومان و برای اجاره آن 30 میلیون تومان در نظر گرفته ‌شده است.

یک واحد 105 متری، با 450 میلیون تومان رهن و اجاره یک میلیون تومانی و یک واحد 165 متری با 300 میلیون تومان رهن و 9 میلیون تومان اجاره ماهانه قیمت‌گذاری شده است.

photo_2023-05-28_13-07-28

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

برچسب ها: قیمت مسکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار