کد خبر: ۲۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد ساپینتو ۴۸ ساعت برای پاسخ دادن به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم فرصت دارد.

فرصت ۴۸ ساعته استقلال به ساپینتو

 حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که روز گذشته جلسه‌ای را با مدیر برنامه ساپینتو برگزار کرده است.

مدیربرنامه ساپینتو به باشگاه اعلام کرده تا ۴۸ ساعت آینده این مربی درباره حضور در این باشگاه برای فصل آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

کریمی اعلام کرد در صورتی که ساپینتو تا دو روز آینده تصمیم گیری نکند سرمربی استقلال روز پنجشنبه با کارگروهی که مشخص شده معرفی خواهد شد.

کریمی: تمدید قرارداد با ساپینتو را قبول نکردم

استقلال و ساپینتو برای ادامه همکاری برای دومین سال نیازمند توافق دوباره هستند. کریمی چندی قبل اعلام کرده بود که ساپینتو خواهان مبلغی از استقلال شده که می‌تواند تکرار ماجرای استراماچونی در این تیم باشد.

به گزارش ایسنا، کریمی بعد از شکست در داربی و از دست دادن جام حذفی درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفته بود: هفته پیش با وکیل ساپینتو جلسه‌ای در رابطه با تمدید قرارداد گذاشتیم. در قرارداد ساپینتو بندی وجود دارد که برای فصل جدید باید ۷۲۰ هزار یورو به او پرداخت کنیم. مبلغ قرارداد را بالاتر برده بودند و مبالغی خواستند که من بخاطر منافع باشگاه قبول نکردم. آماده تمدید بودیم ولی مبالغ را بالا برده‌اند. وقتی که به ایران آمدند قراردادی به ارزش ۶۲۰ هزار یورو با یوروی ۳۰ هزار تومانی بستند اما الان با یورو ۶۰ هزار تومانی مبلغ را بالا برده‌اند که من اگر قبول می‌کردم یک استراماچونی دیگر برای باشگاه ایجاد می‌شد.

برچسب ها: ساپینتو ، استقلال ، کریمی
نام:
ایمیل:
* نظر: