کد خبر: ۲۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بیان اینکه طرح واردات خودروهای کارکرده به زودی در صحن علنی مجلس به رای‌گیری گذاشته می‌شود، به ادامه روند کاهشی قیمت خودروها اشاره کرد و گفت: قیمت خودرو بیش از این نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بیان اینکه طرح واردات خودروهای کارکرده به زودی در صحن علنی مجلس به رای‌گیری گذاشته می‌شود، به ادامه روند کاهشی قیمت خودروها اشاره کرد و گفت: قیمت خودرو بیش از این نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 سید مهدی نیازی در گفت‌وگویی در حاشیه یک بازدید در رابطه با آخرین وضعیت تصویب طرح واردات خودروهای کارکرده اظهار کرد: جلسات تخصصی پیرامون طرح واردات خودروهای کارکرده در مجلس برگزار شده و به‌ زودی در صحن مجلس مطرح و به‌ رای‌گیری گذاشته خواهد شد؛ چنانچه این طرح رای بیاورد و تصویب نهایی شود، ما آمادگی کامل برای عملیاتی شدن آن را خواهیم داشت.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: واردات خودرو طبق روال در حال انجام است. به نسبت ثبت سفارش‌های صورت گرفته و تامین ارزی محقق شده، تعداد خوبی خودرو در گمرک وجود دارد که در حال انجام مراحل تخصیص است. طبق گزارشی که ارائه شده، در حال حاضر ۱۰۰۰ دستگاه در مرحله ترخیص است.

وی در رابطه با موضوع قیمت خودرو در بازار نیز بر تداوم روند کاهش قیمت‌ها تاکید کرد و گفت: خوشبختانه روند قیمت خودرو در بازار کاهشی است و بیش از این نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

نوید سرپرست وزارت صمت برای پایان مشکلات قیمت خودرو

این مقام مسئول اعلام کرد: برنامه ما این است که عرضه خودروهای داخلی بیشتر شود؛ در کنار آن عرضه خودروهای وارداتی سریع‌تر عملیاتی شود و برای واردات خودروهای کارکرده هم همانطور که اشاره شد، آمادگی کامل داریم؛  بدین ترتیب دیگر مشکلی از بابت قیمت خودرو نخواهیم داشت.    

نیازی در پایان پیش‌بینی کرد: برآورد ما این است که روند کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه‌دار باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار