کد خبر: ۲۲۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
به‌نظر می‌رسد علت وقوع این قطعی‌های پراکنده که در ۳ روز متوالی در حال بروز است، تنها مقوله رشد مصرف نباشد و بروز اشکال در شبکه آبرسانی در بخش تأمین و یا توزیع به‌ویژه در غرب تهران محتمل به‌نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، قطعی‌های آب در تهران از روز جمعه (19 خرداد)‌ آغاز شد، مناطقی از غرب پایتخت با افت فشار و قطع آب مواجه شدند. پیگیری‌ها‌ حاکی از این بود که افزایش مصرف آب، فشار کل شبکه را کاهش داده و موجب شده در طبقات بالاتر از طبقه دوم، افت فشار شدید و حتی قطعی آب در برخی ساعات روز جمعه بروز کند.

اگرچه این قطعی‌ها پراکنده بود، اما در برخی نقاط تا چندساعت به‌طول انجامید. میانه روز شنبه، دوباره برخی مناطق غربی و حتی مرکزی تهران نیز با افت شدید فشار آب و قطعی مواجه شدند.

تماس‌های مردمی با خبرگزاری تسنیم حاکی از این بود که پاسخ سامانه 122 به مشترکانی که با قطع آب مواجه شده بودند، یک پاسخ یکسان و مشخص بود "با افت فشار ناشی از افزایش مصرف مواجه‌ایم و باید برای وصل مجدد آب صبور باشید"

در روز جاری نیز برخی مناطق تهران که عمدتا در غرب پایتخت هستند، دوباره با افت شدید فشار و قطعی آب مواجه شده‌اند و سامانه 122 نیز پاسخ مشخصی به سوالات مردم نمی‌دهد.

به‌نظر می‌رسد علت وقوع این قطعی‌های پراکنده که در 3 روز متوالی در حال بروز است، تنها مقوله رشد مصرف نباشد و بروز اشکال در شبکه آبرسانی در بخش تأمین و یا توزیع به‌ویژه در غرب تهران محتمل به‌نظر می‌رسد.

اگر علتی فنی در بروز اختلال در آبرسانی پایتخت از روز جمعه نقش آفرین باشد، باید شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مجموعه آبفا و وزارت نیرو نسبت به عدم اطلاع رسانی در این زمینه، پاسخگوی افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت آب وفاضلاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار