کد خبر: ۲۲۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
خودروی سواری دوباره به بورس برگشت و کم‌تر از یک هفته دیگر شاهد عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید در بورس کالا خواهیم بود.

پنج شرط خرید دیگنیتی از بورس

خودروی سواری دوباره به بورس برگشت و کم‌تر از یک هفته دیگر شاهد عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید در بورس کالا خواهیم بود.

شب گذشته مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده که با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجراست. بر این اساس، ۲۹ خرداد ماه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود که میزان پیش پرداخت ثبت سفارش خرید، ۱۰۰ درصد قیمت پایه اعلام شده است. بهمن موتور قیمت پایه دیگنیتی پرستیژ را یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان اعلام کرده است و موعد تحویل این خودرو نیز ۱۲ شهریورماه خواهد بود.

شرایط خرید دیگنیتی

رنگ تریم بر اساس موجودی و در زمان تخصیص خودرو توسط شرکت انتخاب می شود. هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو و به شرط عدم خرید خودروی سواری از شرکت های خودروساز از ابتدای سال۱۳۹۸ است.

صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود. خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی وحداکثر طی هفت روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت به آدرس bahman.iranecar.com نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل و انتخاب عاملیت جهت تحویل خودرو و پرداخت سایر هزینه ها اقدام کند.

این هزینه ها شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۳۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۲۳۱ تومان شامل مالیات و عوارض شماره گذاری ۲۹ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان، هوشمندسازی کارت خودرو ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان، تولید پلاک و شماره گذاری ۲۸۰ هزار تومان، بیمه شخص ثالث چهار میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۳۱ تومان است.

بر این اساس، تاریخ تحویل ۱۲ شهریورماه سال جاری اعلام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار