کد خبر: ۲۲۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
دو سه روزی است تمرینات تیم استقلال در کمپ ناصر حجازی آغاز شده است اما محمد محبی یکی از خوب‌های این تیم در فصل گذشته در تمرین حضور ندارد.

محمد محبی اینروزها در بوشهر و در کنار خانواده مشغول استراحت است و البته به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. عدم حضور محمد محبی در تمرین استقلال موجه است، به این خاطر که قرارداد او به پایان رسیده است و باشگاه استقلال نتوانسته رضایتنامه قطعی این بازیکن را از باشگاه سانتاکلارا دریافت کند و در چنین شرایطی محمد محبی نمی‌تواند با آبی‌ها تمرین کند.

سپاهانی در تلاش هستند این بازیکن را به جمع خود اضافه کنند اما محمد محبی اعلام کرده اگر قرار به ادامه بازی در ایران باشد، دوست دارد برای استقلال بازی کند. باشگاه استقلال از بابت فصل گذشته ۱۳۰ هزار یورو به سانتاکلارا بدهکار است و هنوز نتوانسته با محمد محبی تسویه حساب کند. در چنین شرایطی طبیعی است، باشگاه سانتاکلارا و محمد محبی روی پیشنهادات جدید زوم شوند. روستوف روسیه و العین امارات تیم‌هایی است که برای به خدمت گیری محمد محبی ابراز تمایل کرده اند. با تعلل عجیب باشگاه استقلال برای خرید محمد محبی به نظر می‌رسد این بازیکن به زودی راهی یک تیم خارجی جدید شود.

سقوط تیم سانتاکلارا به دسته پایین‌تر موجب شده است تا محمد محبی تمایلی برای ادامه حضور در این تیم پرتغالی نداشته باشد.

در همین رابطه: ساپینتو دست از سر استقلال برنمی‌دارد/ تیم قبرسی مشتری ستاره آبی‌ها شد!

برچسب ها: محمد محبی ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار