کد خبر: ۲۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
دبیر کل فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی مطرح کرد
دبیر کل فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی FEAS گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها فضای بورس ایران، قطعا متحول خواهد شد و دوران بهتری را به وجود خواهد آورد.

 مصطفی بالتاجی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزازی بیست و یکمین نشست سالانه فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) در اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بورس اروپایی و آسیایی مناطق مختلفی از دنیا را در بر می‌گیرد و هدف از برگزاری این گونه نشست‌ها این است که کشورهای عضو، مشکلات خود را در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه هدف این فدراسیون رشد و توسعه بورس در کشورهای عضو است، افزود: اعضای این فدراسیون را کشورهایی با بورس متوسط و بزرگ مانند ترکیه، مصر و کشورهایی با بورس رو به پیشرفت مانند اردن، قزاقستان و ارمنستان تشکیل می‌دهند.

دبیر کل فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) به شرایط پساتحریم ایران اشاره و اضافه کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها فضای بورس ایران، قطعا متحول خواهد شد و دوران بهتری را به وجود خواهد آورد.

بالتجی ادامه داد: متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و درایت و کاردانی مقامات ایرانی می‌تواند باعث شود سرمایه گذاران خارجی در داخل کشور ایران بماند.

بیست و یکمین نشست سالانه فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS)، سه شنبه و چهارشنبه به میزبانی بورس تهران در اصفهان برگزار شد. هم‌چنین نشست آتی کمیته کاری FEAS سال آینده به میزبانی بورس بخارست رومانی برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: