کد خبر: ۲۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
اقتصادنیوز نوشت: در معاملات پشت خطی دیشب معامله‌گران بزرگ حضور فعالی در بازار شبانه نداشتند و واسطه‌گران خرد نیز با احتیاط رفتار کردند و همین امر موجب شد دلار در پشت خط دوباره رنج شود.

بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه حکایت از آن داشت که قیمت دلار بعد از نوسانات کاهشی چند وقت اخیر دیروز را در آرامش نسبی سپری کرد.

راسته دلار فروشان خلوت شد

دیروز راسته دلار فروشان خلوت بود و کمتر کسی تمایل به فروش اسکناس آمریکایی در کف کانال ۴۹ هزار تومان داشت.

از نظر فعالان، یکی از عواملی که به عنوان سرعت گیری در مسیر نوسانات دلار در تهران عمل کرد ثبات نسبی نرخ حواله درهم و قیمت دلار در هرات بود.

پیش بینی قیمت دلار در کف کانال ۴۹

در معاملات پشت خطی دیشب هم معامله‌گران بزرگ حضور فعالی در بازار شبانه نداشتند و واسطه‌گران خرد نیز با احتیاط رفتار کردند و همین امر موجب شد دلار در پشت خط دوباره رنج شود.

برخی از معامله گران درباره کاهش حجم خرید و فروش ها در بازار دلار می گویند که دلار در حال استراحت است.

به عقیده آنها بعد از افت مداوم در چند وقت اخیر، حال کاهش سرعت معاملات طبیعی است. به باور این دسته، قیمت دلار با نزدیک شدن به کف کانال ۴۹ هزار تومان در حال تعیین تکلیف شدن‌ برای حرکت بعدی خود است.

فعالان بازار معتقدند در حال حاضر مهم‌ترین مرز حمایتی محدوده ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان است. آنها همچنین می‌گویند حمایت روانی ۴۹ هزار تومان برای دلار مهم است و اگر اسکناس آمریکایی پایین این مرز برود، مهمترین محدوده حمایتی در محدوده ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. با این حال اگر دلار بالای مرز ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت دهد، احتمال رشد تدریجی دلار محتمل خواهد بود.

۱۲۳۲۲۵

برچسب ها: بازار طلا و ارز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار