کد خبر: ۲۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
فرماندار طالقان:
طالقان- فرماندار طالقان گفت: دهیاران با پرهیز از چالش‌ها و فرصت سوزی و با مسئولیت پذیری و استفاده از همه توان خود و ظرفیت‌های موجود تلاش کنند تا مسیر پیشرفت روستاها هموار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مهدوی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تقدیر از دهیاران طالقان در مدیریت روستا که در روستای فشندک از توابع بخش مرکزی برگزار شد، با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه روستاها گفت: دولت سیزدهم نگاه عدالت محوری دارد و زمینه تقویت زیرساخت‌ها در روستاها را فراهم کرده است و نیاز است که دهیاران از این فرصت استفاده و سند راهبردی توسعه روستاها را تدوین نمایند.

وی با بیان اینکه نقش دهیاران در مدیریت روستایی بسیار حائز اهمیت است، افزود: دهیاران با پرهیز از چالش‌ها و فرصت سوزی و با مسئولیت پذیری و استفاده از همه توان خود و ظرفیت‌های موجود تلاش کنند تا مسیر پیشرفت روستاها هموار شود.

فرماندار طالقان با تاکید بر اینکه مهمترین عامل تعیین کننده در تمام تصمیم گیری ها و مناقشات قانون است، تصریح کرد: دهیاران در تمامی اقدامات خود قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهدوی عملکرد دهیاران شهرستان که با کمترین امکانات در حال خدمت رسانی به روستاییان هستند را قابل تقدیر دانست و افزود: دهیاران به صورت مداوم و همیشگی با مشکلات و کمبودها مواجه و همیشه باید پاسخگوی نیازها و درخواست‌های مردم باشند و از این حیث باید قدردان عملکرد آنان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار