کد خبر: ۲۲۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

دلیل عجیبی که باعث شده کریستوفر نولان گوشی هوشمند نداشته باشد!

کریستوفر نولان کارگردان مشهور و موفق هالیوودی گوشی تلفن‌های همراه هوشمند را تنها به عنوان حواس پرتی می‌بیند! کارگردان مشهور آمریکایی- بریتانایی پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود: «بهترین ایده‌هایم زمانی به سراغ من می‌آیند که مردم مشغول به فعالیت در فضای مجازی هستند.» کریستوفر نولان اجازه نمی‌دهد هیچ چیز او را از فیلم‌هایش دور کند. به خصوص یک گوشی هوشمند.

کارگردان فیلم اوپنهایمر در مصاحبه‌ای فاش کرد که وقتی صحبت از ارتباط به میان می‌آید، تقریباً از تکنولوژی دور افتاده است. او همچنین فاش کرد که فیلمنامه‌های خود را روی رایانه‌ای می‌نویسد که به اینترنت وصل نیست. این کارگردان در حالی که فکر می‌کند فناوری و آنچه می‌تواند ارائه دهد شگفت‌انگیز است، در واقع دلیل خوبی برای دور ماندن از گوشی هوشمند دارد. او توضیح داد: «این موضوع انتخاب شخصی من در مورد میزان مشارکتم در اینترنت است. گوشی‌های همراه حواس پرتی بزرگی هستند. اگر من میخواهم فیلمنامه بنویسم و فعالیت‌های خودم را داشته باشم، تمام روز بودن در گوشی هوشمند برای من خیلی مفید نخواهد بود.»

دلیل عجیبی که باعث شده کریستوفر نولان گوشی هوشمند نداشته باشد!

آقای کارگردان از فناوری دوری می‌کند!

نولان قبلاً در سال 2020 گفته بود که از تلفن تاشو استفاده می‌کند. او دور بودن از تکنولوژی را برای هنر خود مفید خواند. او گفت: «من به راحتی حواس‌ام پرت می‌شود. بنابراین نمی‌خواهم هر بار که حوصله‌ام سر می‌رود، به اینترنت دسترسی داشته باشم. من بهترین فکرهایم را در آن لحظاتی دارم که مردم با فعالیت آنلاین پر می‌کنند. بنابراین این زمان برای من سودمند است.» فیلمساز شوالیه تاریکی همچنین بیزاری خود را از تماس با مردم از طریق ایمیل توضیح داد و گفت که «هیچ وقت علاقه خاصی به برقراری ارتباط با مردم به این شکل نداشته است. من فقط از یک تلفن ثابت با مردم تماس می‌گیرم.»

آخرین فیلم نولان درباره جی رابرت اوپنهایمر (با بازی کیلیان مورفی)، دانشمندی است که پروژه منهتن و تلاش برای ساخت بمب اتم را رهبری می‌کرد. این فیلم بر اساس بیوگرافی برنده جایزه پولیتزر با عنوان پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده است و مت دیمون، رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت و فلورانس پیو نیز در آن نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم همزمان با فیلم باربی در سینماها اکران می‌شود. اوپنهایمر و باربی در تاریخ 21 جولای در سینماها اکران می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار