کد خبر: ۲۲۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
در صورت اخد مجوز استفاده از بازیکنان جدید، استقلال با ترکیبی دگرگون‌شده به نسبت قبل، لیگ بیست و سوم را آغاز خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران پس از پشت سر گذاشتن اعتصاب بازیکنان خود، تمریناتش را از روز گذشته در شرایطی آغاز کرده که در نخستین هفته از مسابقات لیگ باید در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر برود.

دیداری سخت که با توجه به گرمای هوای آبادان می‌تواند شروعی دشوار برای شاگردان نکونام محسوب شود. هرچند آبی‌پوشان نتوانستند فصل نقل و انتقالات پرفروغی را پشت سر بگذارند اما همچنان بازیکنان قابل توجهی از فصل گذشته در اختیار دارند.

با این حال، استقلال با ممنوعیت استفاده از بازیکنان جدید خود روبرو است و این موضوع می‌تواند در شروع لیگ بیست و سوم، مانع از استفاده از بازیکنان تازه‌جذب‌شده این تیم شود.

البته بعید به‌نظر می‌رسد این موضوع طی روزهای آینده مرتفع نشود و بر همین احتمال، ترکیب احتمالی استقلال در نخستین بازی را که با تقریب زیادی در سیستمی مشابه لیگ گذشته به میدان می‌روند، به شرط برخورداری از بازیکنان جدید، بررسی می‌کنیم؛

سیدحسین حسینی

پس از کش و قوس فراوان، کاپیتان و بازیکن شماره یک استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد و در بازی مقابل صنعت نفت از ابتدا به میدان خواهد رفت.

آرمین سهرابیان

مدافع فصل گذشته گل‌گهر و دومین خرید استقلال برای لیگ جدید، در صورت آمادگی بدنی، در قلب دفاع این تیم به کار گرفته خواهد شد.

محمدحسین مرادمند

ستاره استقلال در مقطع پایانی فصل گذشته یکی از ستون‌های ثابت این تیم در قلب دفاع خواهد بود و در کنار سهرابیان زوج دفاعی را تشکیل می‌دهد.

ابوالفضل جلالی

مدافع چپ مغضوب ساپینتو اعتقاد جواد نکونام را پشت سر خود دارد و با عملکردی که در تمرینات تیمش داشته، انتخاب اول احتمالی سرمربی برای شروع لیگ است.

صالح حردانی

مدافع محبوب نکونام در فولاد، در استقلال هم یک بازیکن ثابت خواهد بود و بر خلاف ساپینتو، نکونام قصدی برای استفاده از یامگا در دفاع ندارد.

روزبه چشمی

کاپیتان دوم استقلال و ملی‌پوش شاخص این تیم، جایگاه بی‌چون و چرایی در جلوی مدافعین استقلال در طول فصل دارد و بازی با نفت هم از این قاعده مستثنی نیست.

آرش رضاوند

ماکلله، لقبی است که نکونام برای آرش در نظر گرفته بود و یکی از اصلی‌ترین امیدهای سرمربی جدید برای موفقیت در آبادان، حضور رضاوند در ترکیب تیمش خواهد بود.

مهدی مهدی‌پور

با توجه به حضور ستاره اصفهانی خط میانی استقلال در تمرینات این تیم از بدو کار، مهدی‌پور انتخاب اول نکونام برای قرار گرفتن در کنار رضاوند است.

مهرداد محمدی

بمب نقل‌وانتقالات استقلال در پنجره تابستانی، ستاره احتمالی آبی‌ها در بازی با نفت خواهد بود و به عنوان وینگر، تهدید اول برای صنعت به شمار می‌رود.

آرتور کوین یامگا

الماس سیاه استقلال برای بازی با صنعت نفت، یکی از بازیکنان مورد توجه نکونام است که به واسطه خصوصیات منحصربه‌فرد بازی، می‌تواند امید هواداران تیمش باشد.

ارسلان مطهری

مهاجم شماره یک ساپینتو در فصل گذشته، در ترکیب مدنظر نکونام هم شروع‌کننده خواهد بود و باید دید موفق به گلزنی برابر برزیلی‌ها می‌شود با شرایط به گونه دیگری برای او پیش خواهد رفت.

برچسب ها: استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار