کد خبر: ۲۲۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستور پلمب تعدادی از سکوها از سوی قوه قضابیه نبوده و ما تاکنون چنین دستوری مبنی بر پلمپ اماکن یا واحدهای متخلف صادر نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه نشست خبری امروز (سه‌شنبه 10 مرداد) در جمع خبرنگاران درباره انتشار تصاویر کشف حجاب برخی کارکنان سکوها در فضای مجازی و برخوردهایی که با این سکوها انجام شده از جمله پلمب و توقیف فعالیت آن‌ها و اینکه آیا این برخوردها با تأیید و مجوز قوه قضائیه صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: رعایت قوانین و احترام به آن جزو وظایف آحاد جامعه و نشانه فرهیختگی و مدنیت‌پذیری افراد است. حجاب نیز جزو همین قوانین مترقی و مورد احترام آحاد جامعه مسلمان ایران در طول قرن های متمادی بوده است.

ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.

ستایشی ادامه داد: دستگاه قضایی به صورت جدی و محکم در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق فرهنگی مردم و حراست از پایه‌های تمدنی آنان با حساسیت این مسأله را دنبال خواهد کرد.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: البته باید به اطلاع برسانم که اگر پلمب یا توقیف‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته است، بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضابیه بوده و ما تاکنون چنین دستوری مبنی بر پلمب اماکن یا واحدهای متخلف صادر نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار