کد خبر: ۲۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
عادل فردوسی‌ پور به تازگی در یک پادکست اینترنتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
عادل فردوسی‌پور درباره تعطیلی برنامه نود صحبت کرده است.
 
به گزارش خبرآنلاین؛ عادل فردوسی‌پور به تازگی در یک پادکست اینترنتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
 
او ابتدا درباره حمایت و لطف مردم نسبت به خودش گفت: «لطف مردم خیلی لذت‌بخش است. تنها عامل انگیزشی من پر این سال‌ها لطفی بوده که مردم نسبت به من داشتند. من می‌توانستم خیلی موقعیت‌های عجیب و غریب کاری داشته باشم.»
 
فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: «برای رفتن از کشور پیشنهادهای اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیزهایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد. خب من خیلی چیزها را قربانی کردم، هیچوقت جوانی نکردم و از جوانی لذت نبردم و این را قربانی کردم تا مسیر خودم را بروم. تنها عامل انگیزنده برای من که خیلی من را نگه داشت همین لطف و محبت مردم بود. واقعا در کنار من بودند و این باعث شد به مسیرم ادامه دهم.
 
هر نوع پیشنهادی که فکر کنی در ۳-۴ سال اخیر که کنار گذاشته شدم بوده است. بازیگری و اجرا و سفیر برند و … بوده است. بعضی پیشنهادها را بدون فکر رد کردم. مثلا طرف یک و نیم میلیون دلار می‌دهد و من بدون فکر رد می‌کنم چون برایم واضح است و راحت می‌گذرم. من سعی دارم مثل برنامه نود در جای درست بایستم و از زاویه درست به قضایا نگاه کنم. من همیشه سعی کردم در برنامه ۹۰ جای درست بایستیم و خب بعضی جاها نمی‌شد.
 
او همچنین در بخشی دیگر ماجرای تعطیلی برنامه نود را توضیح داد: «من شنبه ۲۴ اسفند دفاعیه دکتری را انجام دادم و خوشحال و خندان رفتم. مهمان برنامه آخر سال ما مهران مدیری بود و هفته قبل آن هم جشنواره برنامه‌های سیما بود که داوران آن مدیران رده‌بالای صداوسیما بودند. خیلی برنامه‌های کلاس A هم قرار داشتند.
 
یک بخش نظرخواهی مردمی بود و نود با اختلاف زیاد اول شد. بخش رای مدیران رده‌بالای سازمان هم بین تمام برنامه‌ها نود را انتخاب کردند و من دو جایزه گرفتم که آنجا یک نطق انتقادی هم داشتم. روز یکشنبه به شبکه سه رفتم و جلسه گذاشتیم. همان جا گفتند نود تعطیل شده و فردا برنامه نداری. گفتم خب حداقل بگذارید من خداحافظی کنم که گفتند نه. به مهران مدیری زنگ زدم و گفتم اینطوری شده است. به من برای برگشتن و گزارش کردن پیشنهاد شد ولی احساس کردم با توجه به اصولم شرایط فراهم نیست.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار