کد خبر: ۲۲۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
فرماندار ساوجبلاغ:
فرماندار ساوجبلاغ دردر نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در فرمانداری این شهر برگزار شد،گفت: همه ما وظیفه داریم با شفاف‌سازی امید را در جامعه افزایش دهیم .

همه ما وظیفه داریم با شفاف‌سازی امید را در جامعه افزایش دهیم

فرماندار ساوجبلاغ دردر نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در فرمانداری این شهر برگزار شد،گفت: همه ما وظیفه داریم با شفاف‌سازی امید را در جامعه افزایش دهیم .
دکتر محمدرضا البرزی ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه خبر و قدردانی از زحمات آنان در طرح مشکلات، بیان مطالبات مردمی و پیگیری مجدانه آنان تا حصول نتیجه افزود: رسالت خبرنگاران در جهاد تبیین، بیان دستاوردهای انقلاب و افزایش نرخ مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو دوچندان شده است.
وی ضمن تأکید بر حفظ شرف و شأن قلم و با اشاره به اینکه خوشبختانه اصحاب رسانه به شأن قلمی که قرآن به آن سوگند یاد کرده واقف هستند و با مطالبه‌گری و انتقادات درست خود ما را در جهاد تبیین یاری می‌کنند،ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با شفاف‌سازی امید را در جامعه افزایش دهیم، هر چند برخی در فضای مجازی تلاش دارند بذر یأس را در دل مردم بکارند؛ اما اصحاب رسانه با تعهد کاری و ذکاوت خویش و با انتشار اخبار درست در کنار نقد منصفانه آنان را مأیوس و بستر لازم برای تعالی جامعه را فراهم می‌کنند که جای قدردانی دارد.
البرزی با اشاره به دغدغه‌های خبرنگاران گفت: معیشت خبرنگاران برای ما مهم است و تلاش شده با تدبیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و با همکاری خانه مطبوعات البرز و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اقداماتی در زمینه تهیه مسکن خبرنگاران و رفع مشکلات معیشتی آنان انجام شود.
فرماندار ساوجبلاغ گریزی هم به مسائل شهرستان زد و اظهار کرد: خوشبختانه ساوجبلاغ در این تابستان گرم، تنش آبی را به‌خوبی سپری کرد و امید است با اتخاذ تدابیر درست و همکاری ملت شریف از این مرحله نیز عبور و موجب رضایت شهروندان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه تأمین آب پایدار در این شهرستان جزو اولویت‌های اصلی دولت است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این امر انجام شده و امید است با تأمین زیرساخت‌های لازم به این مهم برسیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ ضمن تأکید مجدد بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز از این آمادگی برخوردار است که با همدلی مردم و مسئولین نرخ مشارکت در انتخابات را نسبت به سال‌های قبل افزایش دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: