کد خبر: ۲۲۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
منابع خبری از جان باختن ۷ زائر ایرانی در یک سانحه رانندگی در استان واسط عراق خبر دادند.

۷ زائر ایرانی در سانحه رانندگی در عراق جان باختند

منابع خبری از جان باختن ۷ زائر ایرانی در یک سانحه رانندگی در استان واسط عراق خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از السومریه‌نیوز، ۷ زائر ایرانی در یک سانحه رانندگی امروز(سه‌شنبه) در نزدیکی شهر«بدره» در استان واسط جان باختند.

یک منبع امنیتی در گفت وگو با این شبکه اعلام کرد که در اثر برخورد دو خودرو یکی از آن‌ها دچار آتش‌سوزی شد و ۷ زائر ایرانی در این حادثه جان باختند.

وی گفت: خودرویی که دچار آتش سوزی شد حامل زائران ایرانی بود.

روز گذشته نیز محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در بغداد در مصاحبه با ایسنا با بیان این که صبح روز دوشنبه ( ۶ شهریورماه) تصادفی در مسیر استان کوت عراق رخ داد که در این تصادف دو زائر خانم ایرانی جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: متاسفانه بعد از ظهر نیز تصادف شدیدی در مسیر استان ناصریه رخ داد و شاهد برخورد یک کامیون با اتوبوس زائران ایرانی بودیم.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان این که در این تصادف ۷ زائر ایران شامل پنج مرد، یک زن و یک کودک جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: در جریان این تصادف ۲۹ زائر نیز زخمی شدند که وضعیت عمومی ۱۱ نفر آنها خوب است و بقیه مجروحان نیازمند مراقبت و رسیدگی هستند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در ادامه تصریح کرد: مسئولان بیمه و سرکنسول ما در منطقه ناصریه در بیمارستان مستقر هستند و روند انتقال اجساد و مجروحان به داخل کشور را پی‌گیری می کنند.

برچسب ها: تصادف ، عراق ، اربعین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار