کد خبر: ۲۲۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴
معاون اداره نظام‌های پرداخت‌ بانک مرکزی در خصوص نحوه برداشت وجه نقد ۵۰۰ هزار تومانی از خودپرداز‌های مرزی توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا مانی‌یکتا معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اظهار کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی مقرر شده بود که سقف برداشت از خودپرداز‌ها چه درون بانکی و چه به صورت شتابی در استان‌های مرزی با عراق به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یابد که این خدمت در حال انجام است و مشکلی در این‌خصوص وجود ندارد.

وی گفت: تاکنون (عصر روز یازدهم شهریورماه) بیش از ۵ هزار فقره برداشت وجه نقد شتابی از پایانه‌های خودپرداز بانک‌های مختلف انجام شده است. برخی بانک‌ها به دلیل اینکه باید تغییراتی بر دستگاه خودپرداز به صورت حضوری اعمال می‌کردند این فرآیند زمان‌بر شده بود که در حال حاضر این خدمت به صورت عمومی برای مردم قائل ارائه است.

مانی‌یکتا تاکید کرد: ممکن است بعضا به دلیل محدودیت‌هایی که خودپرداز‌ها دارند، امکان برداشت وجه نقد با یک تراکنش واحد وجود نداشته باشد که در این صورت مردم عزیز می‌توانند در دو تراکنش ۲۰۰ هزار تومانی و یک تراکنش ۱۰۰ هزار تومانی مبلغ مشخص ۵۰۰ هزارتومان را برداشت کنند.

معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی افزود: در تمام استان‌های مرزی با عراق اعم از کرمانشاه، ایلام و خوزستان ذخایر مطلوب و کافی اسکناس وجود دارد و با همکاری اداره نشر اسکناس و شبکه بانکی اسکناس‌گذاری نیز به صورت شبانه روزی در دستگاه‌های خودپرداز انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر هیج مشکلی وجود ندارد و گزارش‌هایی که از شبکه شتاب دریافت می‌کنیم نشان می‌دهد سقف برداشت وجه نقد ۵۰۰ هزار تومانی از خودپرداز‌ها رعایت می‌شود و در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار