کد خبر: ۲۲۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
فردای اقتصاد: خلاقیت، ویژگی‌ای نیست که ممکن است شما داشته باشید یا نداشته باشید - همه ما آن را داریم و هر یک از ما به روشی خاص با مقوله همکاری خلاقانه مواجه می‌شویم. درک نوع رویکرد شما در زمان همکاری با دیگران می‌تواند به شما این آزادی را بدهد که خودتان باشید، با نقاط قوت خود بازی کنید، زمینه‌های توسعه خود را بشناسید، و با مخالفان خلاقی شریک شوید که سبک تفکر شما را تکمیل می‌کنند و کار شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند. نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو نحوه ارزیابی نوع خلاقیت شما را آورده است. دفعه بعد که در یک دورهمی برای همفکری یا یک جلسه تیمی حضور داشتید، به زمان و نحوه مشارکت خود توجه کنید. آیا شما اغلب یکی از نخستین افرادی هستید که صحبت می‌کنید، ایده‌های بدیع را مطرح می‌کنید و نقطه شروع را در مکالمه ایجاد می‌کنید؟ اگر چنین است، خود را یک مخترع بدانید. از طرف دیگر، اگر تمایل دارید ایده‌های دیگران را شکل دهید، اصلاح کنید و بر اساس آنها چیزی را بسازید، پس بیشتر یک ویرایشگر هستید. البته این برچسب‌ها ناقص هستند و نباید محدودکننده به نظر برسند. اما می‌توانند به شما کمک کنند تا خودآگاهی بیشتری داشته باشید و خود و تیمتان را در مسیر همکاری موفق‌تر قرار دهید. منبع: HBR نویسنده: جینا فونگ مترجم: شادی آذری حمیدیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار