کد خبر: ۲۲۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
علی دایی در پاسخ به اینکه آیا به دیدار رونالدو خواهد رفت یا نه گفت: نیازی ندارد فدراسیون کاری بکند.

داستان علی دایی و کریستیانو رونالدو از آن دست قصه‌هایی است که روایت‌های متعددی از آن در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی برایش نوشته است. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، تا سالیان زیادی با زدن ۱۰۹ گل ملی، رکورددار برترین گلزن ملی تاریخ بود.

این رکورد، ولی توسط کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، بالاخره شکسته شد و علی دایی به رتبه دوم رسید. از مدت‌ها قبل از آنکه رونالدو به دایی برسد، رسانه‌های معتبر دنیا به داستان فوتبالی علی دایی پرداخته و هر بار نام فوتبال ایران در همان رسانه‌ها مطرح شد. دایی پس از آنکه رونالدو رکوردش را شکست در اینستاگرام برای او پیامی فرستاد و رونالدو هم پاسخ شیرینی به پیام علی دایی داد. از آن پس بود که شایعه ملاقات احتمالی این دو ستاره به گوش رسید و حتی سرپرست وقت فدراسیون فوتبال از فراهم کردن این قرار ملاقات خبر داد. ملاقاتی که ظاهرا یکطرفه از سوی رونالدو رد شده بود. او گفته بود به دلیل برنامه پرفشار تمرینات و مسابقات نمی‌تواند خودش را به پرتغال برساند، ولی مادرش به نمایندگی از او می‌تواند به دیدار علی دایی برود.

دایی واکنشی به این شایعه نداشت و فقط فدراسیون فوتبال راوی آن بود. حالا، ولی سناریو وارد فاز جدیدتری شده است. رونالدو قرار است به همراه النصر به ایران بیاید و یکی دو روز گذشته چند رسانه از احتمال ملاقات دایی با او خبر داده‌اند. نکته این اخبار این بود که عنوان شده است این قرار با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ممکن است جوش بخورد. انتشار همین خبر باعث واکنش علی دایی شده است. او روز گذشته در گفت‌وگویی که با ایسنا داشته گفته است «اگر قرار باشد دیداری میان من و رونالدو باشد، خودمان ترتیب آن را می‌دهیم. درباره این موضوع کسی با من صحبتی نکرده و دوست هم ندارم صحبتی کنند.»

واضح است که علی دایی استقبالی از این خبر نکرده است. او احتمالا دلیل خاص خودش را دارد، ولی واضح است فدراسیونی که دایی را از گزینه‌های ایرانی و احتمالی تیم ملی کنار می‌گذارد و نام‌هایی همچون حمید مطهری و ساکت الهامی را در آن می‌گنجاند، نمی‌تواند ادعای جوش دادن قرار ملاقات رونالدو با دایی را داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار