کد خبر: ۲۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی کشور، در روزهای شنبه تا دوشنبه در استان‌های غرب، شمال غرب، مرکز و تهران افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی این مناطق پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس گزارش های سازمان هواشناسی کشور، سامانه بارشی که در روزهای گذشته در کشور سبب بارش باران و برف شده بود تضعیف شده و طی روز شنبه سبب بارش پراکنده در نیمه شرقی کشور شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و شرق اصفهان می‌شود. همچنین از بعدازظهر امروز بارش در شرق اصفهان و سپس در شب در استان یزد خاتمه می‌یابد.

 در روز یکشنبه اول آذر، بارش خفیف در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین در روزهای شنبه تا دوشنبه در استان‌های غرب، شمال غرب، مرکز و تهران افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به جنوب کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در نیمه شرقی خلیج فارس شروع شده و در روز سه‌شنبه به سواحل جنوبی کشور گسترش می‌یابد و سبب بارش باران در استان‌های بوشهر، هرمزگان، جنوب فارس می‌شود.

 این سامانه در روز چهارشنبه با شدت بیشتری باعث بارش باران در استان‌های مذکور و همچنین جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان می‌شود. در روز پنجشنبه نیز این سامانه در جنوب و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود. خلیج فارس بویژه نیمه شرقی آن نیز در روز شنبه مواج است.

همچنین  آسمان امروز تهران، صاف و همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای 13 و 3 درجه سانتیگراد است، آسمان این استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، صاف، در بعضی ساعات غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای 14 و 3 و 15 و 4 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: