کد خبر: ۲۲۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۶
بهترین هتل های ارزان در دبی کدام‌اند؟ مسافرت ممکن است با هدف گردشگری یا تجارت باشد. به همین دلیل شما باید بهترین مکان‌ها را برای رزرو محل اقامت خود انتخاب کنید. استانداردها و شهرت هتل با توجه به مقصد متفاوت است. این عوامل به‌طور خودکار بر قیمت‌گذاری تاثیر می‌گذارد.

بهترین هتل های ارزان در دبی کدام‌اند؟ مسافرت ممکن است با هدف گردشگری یا تجارت باشد. به همین دلیل شما باید بهترین مکان‌ها را برای رزرو محل اقامت خود انتخاب کنید. استانداردها و شهرت هتل با توجه به مقصد متفاوت است. این عوامل به‌طور خودکار بر قیمت‌گذاری تاثیر می‌گذارد.

بنابراین، بودجه‌بندی در هنگام برنامه‌ریزی برای سفر ضروری است. وقتی صحبت از رفتن به دبی به میان می‌آید، گزینه‌های مختلفی وجود دارد که بسته به ترجیح فرد می‌تواند مقرون‌به‌صرفه باشد.

دبی هنوز هم محله‌هایی دارد که اقامتگاه‌های ارزان ‌قیمتی را برای افراد کم ‌هزینه فراهم می‌کنند. به دنبال ارزان‌ترین هتل‌های دبی برای سفر هستید؟ در ادامه به معرفی هتلهای ارزان دبی می‌پردازیم و همچنین قیمت هتل ارزان در دبی را بیان می‌کنیم.

روو سیتی واک، الوصل

هتل‌های Rove's با نام تجاری مهمان‌نوازی وطنی، بهترین مکان در مرکز شهر، ترکیبی از رنگ‌های جذاب، قابلیت اینستاگرام و مقرون‌به‌صرفه بودن هستند. روو سیتی واک در محله‌ای عابر پیاده در دبی، بین مرکز شهر و ساحل و احاطه‌شده توسط رستوران‌ها، فروشگاه‌ها قرار دارد.

 این هتل دارای تم موسیقی است و دی جی‌ها و نوازندگان محلی در لابی اجرا می‌کنند. موقعیت مکانی یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ اینجاست. به‌طوری که دبی مال و برج خلیفه فقط پنج دقیقه با تاکسی فاصله دارند و همچنین می‌توانید پیاده به ایستگاه متروی دبی بروید.

قیمت: اتاق دونفره از 57 پوند

خانه زبیل جمیرا، دبی

این واقعیت که برند هتل لوکس جمیرا دارای یکی از هتل های ارزان در دبی است، کمی شبیه راز به نظر می‌رسد. اما این راز ارزش دانستن دارد. خانه زبیل جمیرا یکی از بهترین گزینه‌های هتل با بودجه کم در شهر است. این هتل که در در کنار جاده شیخ زاید واقع شده است، تنها ده دقیقه با تاکسی از ساحل، بارها و رستوران‌های دبی مارینا فاصله دارد.

خارج از لابی، Social Company  یک نقطه پرهیاهو با حال و هوای جامعه است، که در طول روز مملو از ترکیبی از ساکنان محلی و بازدیدکنندگان است. رستوران و بار Lah Lah مکان خوبی برای غروب آفتاب و لقمه‌های آسیایی در تراس است. هتل همچنین دارای اسپای ارگانیک Native Club و یک استخر شنا در فضای باز است.

قیمت: اتاق دونفره از 135 پوند

حیات پلیس، دیره، دبی

معرفی هتل های ارزان در دبی + قیمت

حیات پلیس، دیره، دبی


میدان بانیاس که در دیره، آن‌سوی کریک از ناحیه السیف واقع شده است، بخشی پرجنب‌وجوش از دبی است که به‌خاطر بازارها و سوق‌هایش شهرت دارد. جایی که می‌توانید در آن همه‌چیز از کندر گرفته تا سمبوسه تازه سرخ‌شده را بخرید. بازار طلا و ادویه در ده دقیقه پیاده‌روی هتل است و برای تماشای رفت‌وآمدهای نهر، فقط یک پیاده‌روی کوتاه تا اسکله زیبا فاصله دارد. 

قیمت: اتاق دونفره از 88 پوند

هتل روو لامر، جمیرا، دبی

یکی دیگر از هتل های ارزان در دبی هتل ساحلی روو لامر است. ساحل یک املاک و مستغلات عالی در دبی به شمار می‌رود و هتلهای دبی که ساحلی هستند معمولا در دسته‌بندی بودجه قرار نمی‌گیرند. اما روو قابل‌اعتماد این کار را با این هتل ساحلی در لامر در محله جمیرا انجام داده است. در داخل، هتل مملو از انفجارهای رنگی، تخته‌های موج‌سواری رنگ‌شده و دکوراسیون با تم دریایی است.

 در فضای باز، استخر بی‌نهایت، ساحل و فضای زیادی برای جذب نور خورشید وجود دارد. اتاق‌ها ساده هستند و از یک‌طرف ساختمان، منظره افق دبی و از سمت دیگر چشم‌انداز دریا دارند.

قیمت: اتاق دونفره از 71 پوند

کانوپی بای هیلتون، ال سیف

معرفی هتل های ارزان در دبی + قیمت

کانوپی بای هیلتون ، ال سیف

این هتل در ساختمانی مدرن در کنار نهر دبی قرار دارد و موقعیت مکانی کنار آب با منظره قایق‌هایی که روی نهر می‌چرخند و غروب‌های دوست‌داشتنی از پشت‌بام آن بسیار جذاب است.

این هتل که یکی از هتل های ارزان در دبی است، فاصله ده‌دقیقه‌ای تا فرودگاه بین‌المللی دبی دارد. کانوپی بای هیلتون «اسکافوس» در کنار نهر غذاهای مدیترانه‌ای با الهام از یونانی سرو می‌کند. همچنین در این مکان دوچرخه‌ها و کالسکه‌هایی برای سوار شدن در امتداد فروشگاه و گردش در «ال سیف» در ردیف رستوران‌ها وجود دارد.

قیمت: اتاق دونفره از 73 پوند

ایبیس استایلز دبی جمیرا، ساتوا

با اقامت در این هتل دقیقا در قلب ساتوا هستید، محله‌ای که در لیست تعطیلات اکثر مردم جایگاه بالایی ندارد اما محله‌ای است که ارزش کاوش را دارد. در این محله غذاهای مقرون‌به‌صرفه زیادی وجود دارد، از راوی موردعلاقه پاکستانی گرفته تا شاورما کنار خیابان، شیرینی فروشی‌های هندی و کافه‌تریاهای فیلیپینی. مغازه‌های نساجی و خیاط‌ها در کنار هم نشسته‌اند و نقاشی‌های دیواری با الهام از میراث عربی بر روی بسیاری از ساختمان‌ها وجود دارد. موزه اتحاد، که تاریخچه تاسیس کشور را ترسیم می‌کند، در یک پیاده‌روی کوتاه است و رستوران‌ها و بارهای DIFC و Downtown تنها 15 دقیقه با تاکسی فاصله دارند. در مجموع، محله‌ای سرگرم‌کننده برای شماست. بنابراین اقامت در این هتل را حتما در لیست هتل های ارزان در دبی بررسی کنید.

قیمت: اتاق دونفره از 83 پوند

الوفت، پالم جمیرا، دبی

معرفی هتل های ارزان در دبی + قیمت

الوفت، پالم جمیرا، دبی


الوفت در دبی یک گزینه عالی و مقرون‌به‌صرفه در هلال شرقی نخل جمیرا است. مناظر برج العرب و خط افق شهر از استخر هتل باعث می‌شود ساعت‌ها به دریا خیره شوید. اتاق‌ها با رنگ‌های تند تزئین شده‌اند: دیوارهای آبی آسمانی، صندلی‌های زرد خردلی  و تم رنگارنگ در رستوران مکزیکی، لوچادور. این ساحل در سمت مقابل هلال با منظره غروب آفتاب و حال و هوای سرد واقع شده است. همچنین کایاک و تخته‌های SUP برای اجاره در این مکان موجود می‌باشد.

قیمت: اتاق دونفره از 92 پوند

هتل بزرگ شرایتون در جاده شیخ زاید دبی

هتل بزرگ شرایتون یکی دیگر از هتل های ارزان در دبی است. همان‌طور که از نامش پیداست، در شرایتون گرند حس عظمتی وجود دارد. این هتل در امتداد جاده 14 خطه شیخ زاید، شاهرگ اصلی که شهر را قطع می‌کند، قرار دارد و مناظر هتل به صف طولانی آسمان‌خراش‌ها، ازجمله برج‌های امارات و برج خلیفه می‌رسد.

در این رابطه باید بدانید که تنها ده دقیقه با ماشین از فرودگاه بین‌المللی دبی و با ایستگاه مترو در پنج دقیقه پیاده‌روی، هتل دسترسی عالی به بقیه شهر فراهم می‌کند.

قیمت: اتاق دونفره از 123 پوند

بررسی منحصر بفرد هتل جا حته، دبی

معرفی هتل های ارزان در دبی + قیمت

هتل جا حته، دبی

 هتل خانواده پسند جا حته سال‌هاست که موردعلاقه ساکنان محلی بوده است و امکان فرار به کوه‌های دبی را فراهم می‌کند، قسمتی خنک‌تر و سرسبزتر از امارت که تنها یک ساعت با ماشین از شهر فاصله دارد. هفت رستوران و بار و دو استخر شنا، تیراندازی با کمان، مینی گلف و فضای بازی سرپوشیده و روباز در محل وجود دارد. به این موارد، گزینه‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایاک‌سواری در منطقه اطراف اضافه شده است که همگی این مکان را برای کسانی که می‌خواهند فعالیت داشته باشند و جنبه‌های متفاوتی از دبی را تجربه کنند، مکانی عالی است.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی هتل های ارزان در دبی پرداختیم. دبی، شهری که به یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی جهان تبدیل شده است، به دلیل تحولات فناوری و شهری باعث جذب میلیون‌ها گردشگر شده است.

برخی از گردشگران دبی به دنبال ارزان‌ترین هتل‌های دبی هستند، به خصوص اگر هدف فرد گردشگری و لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی شهر، به جای اقامت طولانی مدت در هتل باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب‌سایت booking ir برای رزرو هتل‌های ارزان دبی اقدام کنید. همچنین برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار