کد خبر: ۲۲۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
درحالی که ۵ ماه از استیضاح وزیرسابق صنعت،معدن و تجارت می گذرد،ناگواري تصميم نمايندگان مجلس انقلابي همچنان هضم نشده است.

درحالی که ۵ ماه از استیضاح وزیرسابق صنعت،معدن و تجارت می گذرد،ناگواري تصميم نمايندگان مجلس انقلابي همچنان هضم نشده است. توهم و خودشيفتگي همين بس كه پس از اظهار خرسندي مقام معظم رهبري از دولت سيزدهم تنها فردي كه با مصاحبه مفصل تلاش كرد اين خرسندي را ناشي از عملكرد گذشته خود معرفي كند و سهمي براي علي آبادي نگذارد وزیر سابق صمت بود که اظهارات عجولانه وی، واكنش نماينده مجلس را در پي داشت. فاطمی امین که در کنترل قیمت ها و بازار ناتوان بود همچنان اصرار به تطهیر چهره خود با حملات رسانه ای دارد که این بار نوبت به شرکت بافتینه رسید.

مجموعه مطالبی که در خبر شماره ۲۶۶۹ روزنامه ایران اقتصادی منتشر شده پیش از این نیز در قالب مکاتبات متعدد و توسط همان گروه در وزارت صمت به نهاد های مختلف قضایی، امنيتي، نظارتي و اجرائي  ارسال شده و حتی یک مورد صحت این ادعاها ثابت نشده است. آن گروه به خوبی مطلع اند که واردات مواد اولیه پوشک در هیچ برهه ای به طور انحصاری در اختیار شرکتی نبوده و شرکت بافتینه هرگز ماده اولیه تولید پوشک را وارد کشور نکرده است.

در ادامه گزارش ادعا شده شرکت بافتینه به صورت انحصاری مشغول به تولید ماسک بوده و رانت هايي نیز دریافت کرده است،مثل روز روشن است که تولید ماسک در ایام کرونا به صورت انحصاری در اختیار هیچ شرکتی نبوده و صدها واحد تولیدی کوچک و بزرگ به تولید ماسک در کشور کمک کرده اند و شركت بافتينه فقط مواد اوليه ماسك توليد مي كند. اتفاقا نطفه اصلی روند جنجال آفرینی علیه شرکت بافتینه حضور پرقدرت این شرکت در کاهش قیمت نهایی ماسک در کشور بسته شده است و كسانيكه بدون سند و مدرك اتهام پراكني مي كنند نمي توانند از پاسخگويي به عدالت فرار كنند.

منبع: صابرین نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر: