کد خبر: ۲۲۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
بعد از ظهر امروز (۶ مهرماه) یک مورد حادثه حریق در محدوده بزرگراه صدر و میدان نوبنیاد رخ داد.

وقوع آتش سوزی در بزرگراه صدر

حوالی ساعت ۱۵:۳۰ امروز یک مورد حادثه حریق در یکی از ساختمان‌های واقع در بزرگراه صدر، محدوده نوبنیاد رخ داد که پی آن عوامل آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس و ... در محل حاضر شدند.

درحال حاضر عملیات اطفاء ادامه دارد و جزئیات تکمیلی از این حادثه منتشر خواهد شد.

سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران-  نیز در خصوص وقوع حریق در یکی از ساختمان‌های واقع در بزرگراه صدر گفت: ساعت 15 و 34 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در انبار بزرگراه صدر بعد از میدان نوبنیاد اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور دارند، افزود: این همان انباری است که 15-10 روز قبل دچار آتش‌سوزی شده بود و لوازم پلاستیکی و فروشگاهی، پالت‌های چوبی و ... در آنجا وجود داشت. آن زمان بخش زیادی از انبار دچار آتش‌سوزی و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی با بیان اینکه در این مدت کارگران با برشکاری و فرزکاری مشغول تخریب سقف‌ها بودند، اظهارکرد: آنان پیش از اینکه مواد سوخته را جمع‌آوری کنند به فرزکاری و برشکاری پرداختند، در نتیجه این عمل و ریختن مذابه های حاصل از برشکاری، اجناسی که غالبا سوخته و در زیر ستون‌ها تخریب شده بودند، مجدد شعله‌ور شدند. دود حاصل از آن به خاطر همان سوختن مواد پلاستیکی است که لابلای اجناس مانده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: از گسترش بیشتر آتش‌سوزی جلوگیری شده و مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است و ایستگاهها مشغول انجام عملیات هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار