کد خبر: ۲۲۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۰
تمامی چالش‌های کسب و کار، قابل حل شدن و رفع است مگر چالش نیروی انسانی که پیچیدگی‌های زیادی دارد و در تمام دنیا نیز اینگونه است.

چالش منابع انسانی مهمترین چالش کسب و کارها

تمامی چالش‌های کسب و کار، قابل حل شدن و رفع است مگر چالش نیروی انسانی که پیچیدگی‌های زیادی دارد و در تمام دنیا نیز اینگونه است.

به گزارش تجارت آنلاین، وحید کریمی، مربی کسب و کار معتقد است: صاحبان مشاغل برای راه اندازی کسب و کار باید با چالشهای این حوزه آشنایی کامل داشته باشند و بهبود فضای کسب و کار از مسائل مهم حوزه اقتصاد امروز کشور است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آرمان رخ‌اندیشان سرفراز و فعال در سمینار قطب نمای کسب و کار که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد در حوزه مربی‌گری کسب‌وکار به مسائلی چون رهبری، بازاریابی، سرمایه‌گذاری، چالش‌های کسب‌وکار، برندسازی و خلق ارزش اشاره کرد و گفت: بهبود عملکرد فضای کسب و کار به مدیران علاقه مند آموزش و کلاب مدیران بر همین اساس پایه ریزی شده است.

به گفته کریمی آشنایی مدیران و صاحبان کسب و کار با روش‌های مدیریت و راهبری صحیح کار و فعالیت خویش از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنیم و برگزاری چنین سمینارهایی با این هدف بسیار کاربردی و آموزنده خواهد بود.

وی با بیان آن که در دوره‌های آموزشی از صفر تا ۱۰۰ فعالیت‌های تجاری و چگونگی بهبود عملکرد فضای کسب و کار به مدیران علاقه مند آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: کلاب مدیران بر همین اساس پایه ریزی شده است و از سال گذشته دوره‌های مختلفی برای بهبود عملکرد کسب و کار برگزار کرده است.

این مربی کسب و کار در ادامه یادآور شد: تمام صاحبان مشاغل که در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند باید به قوانین دوره‌ها احترام گذارند و بر همین اساس طبق، تجارب قبلی، هرکس که قوانین دوره‌ها را رعایت کند به طور کامل و با رضایت دوره‌ها را به پایان می‌رساند.

وی همچین تصریح کرد: روند شرکت در دوره‌های کلاب مدیران رو به افزایش است و امیدوارم مدیران و صاحبان کسب و کار با شرکت در این دوره‌‌ها به افزایش مهارت آموزی و نیز افزایش درآمد خویش کمک کنند.

کریمی درباره چگونگی انتخاب مباحث این سمینار گفت: از آن‌جا که نام این رویداد قطب‌نمای کسب‌وکار است، می‌خواستیم جهت‌دهی را به مدیران کسب‌وکار نشان دهیم. برای همین،‌ در بخش اول در زمینه منابع‌انسانی، بازاریابی و فروش به شرکت‌کنندگان این سمینار ارائه شد و در بخش دوم، رهبری را به مباحث پایه‌ای که در بخش ابتدایی گفته شد متصل کرده‌ایم.

گفتنی است کلاب مدیران موفق با هدف انتقال تجربه به مدیران در سال 1400 راه اندازی شده است و ۸ مدیر کسب‌وکار در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند. سال گذشته یعنی سال ۱۴۰۱، تعداد افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها ۷۰ نفر بود و قرار است امسال تعداد شرکت‌کنندگان در کلاب مدیران موفق ایران به ۱۵۰ نفر برسد.
او معتقد است کلاب مدیران موفق ایران که تلفیقی از آموزش‌های آنلاین و آفلاین است، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا علاوه بر توسعه‌فردی، به رشد کسب‌وکارشان نیز کمک کنند. 

 

برچسب ها: کسب و کار
نام:
ایمیل:
* نظر: