کد خبر: ۲۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
باشگاه خبرنگاران جوان : سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز خبر داد.

با فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور از امروز  چهاشنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی اردبیل استانهای ساحلی خزر برخی نقاط استانهای کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین البرز، تهران، قم، شمال استانهای ایلام و لرستان و از اواخر وقت در خراسان شمالی پنجشنبه در اردبیل استانهای ساحلی خزر خراسان شمالی برخی نقاط استانهای آذربایجان غربی و شرقی خراسان رضوی ،زنجان ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان بارندگی، رعد و برق وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد بارش تگرگ و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می شود.

شدت بارش‌ها چهارشنبه در آذربایجانهای غربی و شرقی اردبیل ، گیلان و پنجشنبه در گیلان مازندران گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

جمعه در شمال شرق کشور و شنبه در برخی نقاط شمال غرب و استانهای واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. 

چهارشنبه در بخشهایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز پنجشنبه در شمال شرق شرق مرکز و دامنه های جنوبی البرز و جمعه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود. 

گفتنی  است چهارشنبه تا جمعه دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۴ تا ۸ درجه کاهش می یابد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر و جمعه خلیج فارس مواج است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار