کد خبر: ۲۲۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح فوق‌العاده ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته انتظامی با شرایط ویژه خبر داد.

 اصغر زارع رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هفته انتظامی تمام مراکز خدمات‌رسان پلیس راهور استان اصفهان شامل واحد شماره‌گذاری، مراکز تعویض پلاک، واحد صدور گواهینامه، واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت و همچنین امور آموزشگاه‌ها به صورت مضاعف به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

وی افزود: تمام این خدمات که به طور عادی از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ انجام می‌شدند با ۲ ساعت افزایش ساعت کاری تا ساعت ۱۶ به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.

زارع از ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی با شرایط ویژه خبر داد و گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی توانند با مراجعه به واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت وسایل نقلیه خود را با پرداخت ۵۰ درصد جریمه و الباقی به صورت اقساط با نرخ سال ۹۴ هیأت دولت به مدت ۱۵ روز ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطر نشان کرد: البته این تسهیلات شامل مالکانی که وسایل نقلیه آنها دارای دستور قضائی است، نمی‌شود و این وسایل نقلیه تا زمان حکم ترخیص از سوی مرجع قضائی در توقیف خواهند ماند.

پایان پیام ۶۳۱۰۱/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار