کد خبر: ۲۲۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
فارس : سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا خبر داد که جنبش حماس موفق شده است شماری از عناصر آمریکایی حاضر در فلسطین اشغالی را به اسارت بگیرد.

نیروهای مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۷۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

مایکل هرتزوگ سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا امروز به شبکه سی بی اس گفت که جنبش حماس موفق شده است شماری از عناصر آمریکایی حاضر در فلسطین اشغالی را به اسارت بگیرد.

آنتونی بلینک وزیر خارجه آمریکا نیز گفت که این کشور در حال تحقیق درباره اطلاعاتی است که نشان می‌دهد برخی از افراد کشته شده یا اسیر در نزد حماس، آمریکایی هستند.

یوآو گالانت وزیر جنگ صهیونیستی هم بعد از ظهر امروز دستور داد که شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی را که نزدیک به لبنان است، تخلیه کنند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که به دنبال تبادل آتش بین ارتش صهیونیستی و حزب الله لبنان، گالانت دستور تخلیه این شهرکها را صادر کرده است.

ارتش لبنان هم امروز خبر داد که پس از بمباران شماری از شهرکهای این کشور توسط توپخانه رژیم صهیونیستی، چند نفر زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم ظهر امروز اعلام کرد که ۲۰ شهرک مسکونی نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار