کد خبر: ۲۲۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند حرفه‌ای از دو برند شناخته شده دنیای تکنولوژی یعنی هواوی و آنر می‌پردازیم؛ ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو. این دو ساعت هوشمند اگر چه با قیمت‌های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت‌های هوشمند به فروش می‌رسند، اما یک سری تفاوت‌های محسوس نیز دارند که شاید دانستن آن‌ها شما را در انتخاب ایده‌آل‌ترین گزینه خرید بین این دو ساعت یاری کند. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند فوق‌العاده جذاب با امکانات پیشرفته را دارید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، چرا که هر دو گجت پوشیدنی در دسته‌ی جدیدترین ساعت‌های هوشمند حرفه‌ای فروشگاه دیجی کالا قرار دارند.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 3 SE 46mm
ساعت هوشمند آنر مدل GS Pro

مشخصات کلی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو


هواوی پس از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 که به عنوان یک گجت پوشیدنی پرچم‌دار در سال ۱۴۰۰ روانه‌ی بازار شد، سال ۱۴۰۱ ساعت هواوی واچ GT 3 SE را به عنوان نسخه‌ی مقرون‌به‌‌صرفه‌ سری واچ ۳ با یک سری قابلیت‌های حرفه‌ای و بسیار کاربردی برای کاربران ورزش دوست در دسترس قرار داده است.

در سوی مقابل، آنر که بیشتر به‌واسطه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند آن را می‌شناسیم، سال ۱۳۹۹ با معرفی گجت پوشیدنی جدیدش یعنی آنر GS پرو به پایان رسانده که بسیاری آن را مدل بهبود یافته‌ی هواوی واچ GT 2 با باتری بزرگ‌تر و یک سری مشخصه‌های فنی بهتر می‌دانند.

در ادامه نگاهی به جدول مشخصات فنی این دو گجت پوشیدنی خواهیم داشت. تا ببینیم وضعیت آن‌ها روی کاغذ به چه صورت است.

نام ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE آنر GS پرو
وزن و ابعاد

۴۶.۴ در ۴۶.۴ در ۱۱ میلی‌متر – ۳۵.۶ گرم

 

۴۸ در ۴۸ در ۱۳.۶ میلی‌متر – ۴۵.۵ گرم

 

سیم کارت خیر خیر
کیفیت ساخت بدنه‌ی دایره‌ای از جنس پلیمر تقویت شده با فیبر – بند از جنس پلی‌اورتان تقویت شده با فیبر بدنه فلزی از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک – بند پلی اورتان تقویت شده با فیبر – استاندارد نظامی MIL-STD-810G
نوع و اندازه نمایشگر نمایشگر با ابعاد ۱.۴۳ اینچ از جنس AMOLED نمایشگر ۱.۳۹ اینچی از جنس AMOLED
رزولوشن و روشنایی نمایشگر رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل – نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتز- تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل – نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتز – ۱۶ میلیون رنگ – تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
سیستم‌عامل و حافظه‌ی داخلی و رم سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 سازگار با اندروید ۶.۰ یا بالاتر، iOS 9.0 یا بالاتر
– بدون حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی
 سیستم‌عامل اختصاصی هواوی (LiteOS) سازگار با اندروید ۵. و بالاتر و iOS نسخه ۹.۰ و بالاتر – ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
نوع هشدار ویبره ویبره
اسپیکر دارد دارد
GPS دارد دارد
باتری باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعت (شارژ کامل در ۲ ساعت) باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۷۹۰ میلی‌آمپر ساعت (شارژ کامل در ۱ ساعت)
حسگرها حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج هوا حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج
فناوری فاقد ارتباطات سلولار فاقد ارتباطات سلولار
بلوتوث بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰
ضد آب بودن بله – مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر (عمق ۵۰ متر) بله – مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر (عمق ۵۰ متری)
میزان شاژردهی باتری تا ۱۴ روز (استفاده‌ی عادی) – تا ۸ روز (استفاده سنگین) تا ۲۵ روز (استفاده‌ی عادی) – تا ۴۰ ساعت (استفاده سنگین)
رنگ‌های قابل عرضه مشکی و سبز مشکی، سفید و آبی
پیام‌رسانی اعلام اعلان‌های دریافتی – نمایش پیام‌های متنی اعلام اعلان‌های دریافتی – نمایش پیام‌های متنی
مکالمه دارد دارد
سایر قابلیت‌ها پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، برنامه‌ی تمرین تنفس، هشدار نوشیدن آب، هشدار بی‌تحرکی، یادآور مصرف دارو، پایش سلامت بانوان، پایش وضعیت استرس، دارای میکروفون، امکان تماس از طریق بلوتوث، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، کنترل موسیقی، نمایش وضعیت آب و هوا، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، نمایش روز و ساعت، تایمر، هشدار بیدارباش پشتیبانی بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، دارای میکروفون، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، نمایش وضعیت آب و هوا، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، نمایش روز و ساعت، تایمر، هشدار بیدارباش، کنترل موسیقی، پشتیبانی از ۱۵ زبان مختلف

ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ طراحی و کیفیت ساخت


اگر از لحاظ طراحی دو ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو قرار دهیم، شباهت‌های بسیار زیادی در این زمینه پیدا خواهیم کرد، با این حال اما یک سری تفاوت‌های قابل ملاحظه نیز بین این دو گجت پوشیدنی در این بخش دیده می‌شود.

هواوی گجت پوشیدنی پرچم‌دار اقتصادی خود را با نمایشگر دایره‌ای شکل و طراحی اسپورت روانه‌ی بازار کرده که دور آن را یک بزل فیزیکی که ثابت است پوشانده تا کمی از المان‌های طراحی یک ساعت هوشمند کلاسیک را نیز در این محصول خود بگنجاند و بتواند نظر کاربران با سلایق مختلف را به خود جلب کند. در سوی مقابل، آنر نیز از رویکرد مشابه‌ی هواوی در این ساعت هوشمند خود استفاده کرده و آن را با نمایشگری دایره‌ای شکل همراه با بزل فیزیکی ثابت در اختیار کاربران قرار داده، اما المان‌های طراحی یک ساعت هوشمند کلاسیک در آنر GS پرو نسبت به هواوی واچ GT 3 SE بیشتر به چشم می‌خورد.

آنر GS پرو حدود ۴۵.۵ گرم وزن دارد که با توجه به بندی که برای آن انتخاب می‌کنید، می‌تواند حدود چند گرم سنگین‌تر باشد، اما سنگینی وزن هواوی واچ GT 3 SE به حدود ۳۵.۶ گرم می‌رسد و همین عامل موجب شده که کاربران در استفاده طولانی‌مدت از این ساعت هوشمند، احساس خستگی روی مچ دست خود نکنند. در مورد جنس بدنه، باید به بدنه‌ی فلزی از جنس استیل ضد زنگ ساعت هوشمند آنر اشاره کنیم که اگرچه وزن این ساعت را کمی بالا برده، اما در عین حال مقاومت خوبی به آن بخشیده است. بدنه‌ی این ساعت همچنین پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G را دارد، در دمای منفی ۴۰ تا نزدیک به ۷۰ درجه سانتی‌ گراد کار می‌کند و در برابر مایعات و شوک‌های مختلف نیز مقاوم است.

در آن طرف، ساعت هوشمند هواوی مجهز به بدنه‌ای از جنس پلیمر تقویت شده با فیبر است که در عین مقاومت مناسب، وزن سبک‌تری دارد. هر دوی این ساعت‌های هوشمند بدنه‌ای با ساختار مات دارند که از لحاظ بصری نسبت به بدنه‌های براق از جذابیت کمتری بهره می‌برند، اما یک سری مزیت‌هایی نظیر عدم برجای ماندن لکه‌های چربی و اثر انگشت را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورند. روی بدنه‌ی سمت راستی هر دو ساعت هوشمند دو دکمه‌ی فیزیکی تعبیه شده که برای دسترسی راحت‌تر به منوی اپلیکیشن‌ها و تعاملات کاربرد دارد. همچنین باید به اسپیکر و میکروفون این ساعت‌ها نیز اشاره کنیم. خوشبختانه هر دو ساعت از قابلیت مکالمه و پخش موسیقی پشتیبانی می‌کنند.

هواوی واچ GT 3 SE و آنر GS پرو از بندهای بسیار باکیفیتی بهره‌ می‌برند که جنس هر دوی آن‌ها از پلی اورتان تقویت شده با فیبر یا همان TPU است که در دراز مدت دوام خود را حفظ می‌کند و به هیچ عنوان نیز موجب ایجاد حساسیت‌های پوستی برای کاربران نمی‌شود. خوشبختانه بندهای هر دو ساعت نیز قابلیت تعویض دارند و در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. آنر GS پرو از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند شما استفاده می‌کند و این در حالی است که هواوی واچ GT 3 SE از بلوتوث نسخه‌ی جدیدتر ۵.۲ برای این کار بهره می‌برد و با بهینه‌سازی‌های مناسبی نیز همراه شده است.

ضخامت بدنه‌ی ساعت هوشمند آنر حدود ۱۳.۶ میلی‌متر است که این موضوع در مورد هواوی واچ GT 3 SE به ۱۱ میلی‌متر می‌رسد. بنابراین اگر از طرفداران ساعت‌های هوشمند با طراحی ظریف هستید، نماینده‌ی هواوی حداقل در این زمینه می‌تواند برای شما انتخاب مناسب‌تری باشد.


ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ نمایشگر و ویژگی‌های آن


مشخصه‌های نزدیکی که این دو ساعت هوشمند در بخش نمایشگر دارند، ممکن است باعث شود که به راحتی نتوانید از بین آن‌ها گزینه مناسب برای خود را انتخاب کنید، اما یک سری تفاوت‌های قابل توجه نیز در این زمینه دیده می‌شود که به اولویت‌بندی ساده‌تر شما کمک می‌کند.

اگر از طرفداران ساعت‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ و کیفیت تصویر خوب هستید، احتمالاً انتخاب هواوی واچ GT 3 SE می‌تواند شما را راضی نگه دارد؛ چرا که این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی است که از محافظ نمایشگر گوریلا گلس نیز بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر محتواهای تصویری را با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. در سوی مقابل باید به نمایشگر ۱.۳۹ اینچی ساعت آنر نیز اشاره کنیم که محافظ خاصی برای آن اعلام نشده و از رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل نیز بهره می‌برد.

اما اگر حداکثر روشنایی نمایشگر یک ساعت هوشمند برای شما در اولویت است، بدون شک باید به سراغ ساعت هوشمند آنر GS پرو بروید؛ چرا که حداکثر روشنایی نمایشگر این گجت پوشیدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد که موجب می‌شود کاربران در زیر نور شدید آفتاب به راحتی با ساعت خود کار کنند و مشکلی از این بابت نداشته باشند. صفحه‌نمایش هر دو ساعت هوشمند از نوع AMLOED است و چگالی تصویر در هر دوی آن‌ها به ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. در این پنل، رنگ‌ها کنتراست بسیار خوبی داشته و عمق رنگ مشکی نیز به وضوح قابل مشاهده است.

قابلیت محبوب نمایشگر همیشه روشن نیز به لطف پنل‌های AMOLED، در هر دو ساعت وجود دارد و کاربران به راحتی می‌توانند بدون روشن کردن نمایشگر به یک سری اطلاعات کاربردی نظیر نوتیفیکیشن‌ها دسترسی پیدا کنند. نمایشگر لمسی هر دو ساعت از نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند و اسکرول بسیار روانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.


ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری


در بخش قابلیت‌های نرم‌افزاری، تفاوت‌ها و شباهت‌های زیادی بین این دو ساعت هوشمند دیده می‌شود. اول از همه باید به این نکته بپردازیم هر دوی این ساعت‌های هوشمند با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار هستند و اگر گوشی شما سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ و iOS 10 به بالا دارد، مشکلی از بابت متصل شدن به این گجت‌های پوشیدنی نخواهید داشت.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE مبتنی بر سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 است که عملکردی روان و سریع داشته و کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از آن با ساعت هوشمند خود به تعامل بپردازند. این سیستم‌عامل به طور کلی مناسب است، اما در اجازه دسترسی به اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها در برخی اپلیکیشن‌ها، کاربران با یک سری محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. در سوی مقابل باید به سیستم‌عامل LiteOS ساعت هوشمند آنر GS پرو اشاره کنیم که رابط کاربری ساده و نسبتا پرسرعتی دارد، اما در برخی بخش‌ها شاهد کندی سرعت و عملکرد نه‌ چندان سریع اپلیکیشن‌ها خواهید بود.

یکی از نکات جالب توجه این است که کاربران هر دو ساعت هوشمند می‌توانند از یک اپلیکیشن برای اتصال به ساعت هوشمند هواوی و آنر استفاده کنند و نام آن نیز اپلیکیشن «Huawei Health» است. اما یک سری قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص مانند دسترسی به حدود ۳۰ اپلیکیشن نصب شده، صرفا با داشتن گوشی‌های هوشمند هواوی امکان‌پذیر است. آنر در این ساعت هوشمند خود ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای استفاده کاربران در دسترس قرار داده است.

خوشبختانه هر دو ساعت هوشمند از قابلیت GPS نیز پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند برای ردیابی تمرینات ورزشی بسیار کاربردی باشد. همچنین هر دوی این ساعت‌های هوشمند، به طور کامل از زبان فارسی در سیستم‌عامل و پیام‌ها بدون بهم‌ریختگی فونت‌ها پشتیبانی می‌کنند و قابلیت مکالمه نیز دارند.


ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ ویژگی‌های سلامتی و ورزشی


هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو

چینی‌ها معمولاً در گجت‌های پوشیدنی پرچم‌دار خود اهمیت بسیار زیادی به قابلیت‌های سلامتی و ورزشی می‌دهند و این قضیه در مورد هواوی واچ GT 3 SE و آنر GS پرو به خوبی صدق می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که این دو ساعت، در این زمینه دوتا از کامل‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازه‌ی قیمتی خود هستند.

هر دوی این ساعت‌های هوشمند مجهز به حسگر ۲۴ ساعته ضربان قلب هستند که اگرچه نباید آن‌ها را با تجهیزات پزشکی مقایسه کرد، اما عملکرد مناسبی را در پایش ضربان قلب شما ارائه می‌دهد. اگر مورد مشکوکی در مورد ضربان قلب شما وجود داشته باشد، این ساعت‌ها شما را با خبر می‌کنند. سنسور اکسیژن خون نیز، سنجش سطح اکسیژن خون را در کمتر از ۳۰ ثانیه برای کاربران انجام می‌دهد و گزارش جامع آن در اپ هواوی قابل دسترسی است.

هواوی از سنسور پیشرفته آنالیز کیفیت خواب به نام TrueSleep 3.0 در ساعت هوشمند خود استفاده کرده که از تکنولوژی پیشرفته مبتنی بر نور مادون قرمز بهره می‌برد و معماری جامع خواب شامل خواب سبک، خواب عمیق، REM و موارد دیگر را به شما ارائه می‌دهد. هر دو ساعت همچنین از قابلیت تشخیص استرس نیز بهره می‌برند و راه‌حل‌هایی را برای بهتر شدن شرایطتان در اختیارتان قرار می‌دهند.

هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو

از لحاظ قابلیت‌های ورزشی نیز هر دو ساعت بسیار غنی هستند، اما آنر GS پرو یک سری قابلیت‌های بسیار کاربردی نیز دارد. این ساعت هوشمند بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دویدن در داخل خانه یا محیط بیرونی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، پیاده‌روی و موارد دیگر اشاره کرد. این ساعت همچنین ۱۳ نوع آموزش دوندگی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد و با ویژگی Route Back می‌تواند شما را به همان نقطه‌ای ببرد که سفر را شروع کرده‌اید.

هواوی GT 3 SE نیز به بیش از ۱۰۰ برنامه ورزشی مجهز شده که ۱۸ تا از آن‌ها ورزش‌های حرفه‌ای هستند. دوچرخه‌‌سواری، قایقرانی، ژیمناستیک، دو میدانی، پیاده‌روی، هایک، یوگا، اسکیت، بدمینتون، بسکتبال، صخره نوردی و بدنسازی از جمله‌ی این موارد هستند.


ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ قابلیت ضد آب بودن


هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو

خوشبختانه، هر دو ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو دارای مقاومت ۵ اتمسفری (۵ATM) در برابر نفوذ آب هستند که به زبانی ساده می‌توانند تا عمق ۵۰ متری سطح آب دوام بیاورند. با این تفاسیر، این دو ساعت به‌صورت کامل قادرند شما را در فعالیت‌های مربوط به شنا همراهی کنند و کاربران مشکلی از این بابت نخواهند داشت.


ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ باتری و شارژدهی


هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو

از لحاظ شارژدهی، آنر GS پرو به لطف باتری پرظرفیت‌تری که دارد، به مدت طولانی‌تری می‌تواند کاربران را در انجام دادن کارهایشان همراهی کند. این ساعت مجهز به یک باتری ۷۹۰ میلی‌آمپر ساعتی است که در استفاده معمولی ۲۵ روز شارژدهی خواهد داشت. اما اگر از GPS و سنسورهای این ساعت به صورت مداوم استفاده کنید، بیش از ۴۸ ساعت نمی‌تواند شما را همراهی کند. همچنین باتری این محصول تنها در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

در سوی مقابل باید به باتری ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعتی هواوی واچ GT 3 SE اشاره کنیم که در صورت استفاده‌ عادی تا ۱۴ روز و در صورت استفاده‌ی طولانی مدت و زیاد تا ۸ روز می‌تواند به شما شارژدهی ارائه دهد. شارژ شدن این محصول نیز دو ساعت به طول می‌انجامد.


ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ جمع‌بندی و سخن پایانی


نکات مثبت ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE
  • وزن سبک
  • نمایشگر AMOLED
  • قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی
  • سازگار با ‌iOS و اندروید
  • ضد آب
  • مجهز بودن به GPS
  • باتری با شارژدهی مناسب
  • قابلیت‌های سلامتی ورزشی متعدد
نکات منفی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE
  • کم تنوع بودن واچ‌فیس
  • محدودیت‌های اپلیکیشن هواوی
نکات مثبت ساعت هوشمند آنر GS پرو
  • نمایشگر باکیفیت
  • شارژدهی بسیار عالی
  • بدنه‌ای قدرتمند با پشتیبانی از استاندارد نظامی
  • پشتیبانی از حالت‌های ورزشی متنوع
  • داشتن GPS
  • ضد آب بودن
  • پشتیبانی از مکالمه و زبان فارسی
نکات منفی ساعت هوشمند آنر GS پرو
  • محدودیت‌های سیستم‌عامل Lite OS
  • محدودیت‌های اپلیکیشن هواوی

هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پروبا توجه به مقایسه‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد هر دو ساعت هوشمند پرچم‌دار ارزش خرید بالایی دارند، به ویژه آنکه این محصولات از لحاظ قیمتی نیز بسیار نزدیک به هم هستند و نماینده‌ی آنر با قیمت بیشتری در بازار به فروش می‌رسد. در مجموع، اگر اهل طبیعت گردی و انجام ورزش‌های سخت نظیر کوهنوردی و موارد دیگر هستید و به دنبال یک ساعت هوشمند جان‌سخت با بدنه‌ای مقاوم، قابلیت‌های ورزشی متعدد و شارژدهی بسیار عالی می‌گردید، ساعت هوشمند آنر GS پرو برای شما گزینه‌ی خرید بهتری خواهد بود. در غیر این صورت و به جز بدنه‌ی جان‌سخت، ساعت هوشمند هواوی GT 3 SE و آنر GS پرو تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند و انتخاب آن‌ها به سلیقه‌ی کاربران مربوط می‌شود.

نظر شما در مورد این دو ساعت هوشمند مقایسه شده چیست؟ آیا شما تجربه‌ی استفاده از این دو گجت پوشیدنی هواوی و آنر را دارید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Versus

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 3 SE 46mm
ساعت هوشمند آنر مدل GS Pro
سوالات متداول
آیا ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE و آنر GS پرو قابلیت مکالمه دارند؟
بله. هر دو چنین قابلیتی دارند.
آیا ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE و آنر GS پرو ضد آب هستند؟
بله. تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم هستند.
بین ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE و آنر GS پرو کدام یک شارژدهی بهتری دارد؟
آنر GS پرو.
بین ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 SE و آنر GS پرو کدام یک برای بانوان مناسب‌تر است؟
هواوی واچ GT 3 SE به دلیل وزن سبک و ظرافتی که دارد برای بانوان مناسب‌تر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار