کد خبر: ۲۲۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
مهر : گردان‌های قسام از حمله موشکی به فرودگاه بن گوریون در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان خبر داد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) در واکنش به کشتار کودکان و زنان فلسطینی در جریان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی حملات موشکی جدیدی را به سوی اراضی اشغالی انجام داد.

فلسطین الیوم گزارش داد، گردان‌های قسام از حمله موشکی به فرودگاه بن گوریون در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان خبر داد.

حمله اسرائیل به رسانه ایرانی / بمباران دفتر شبکه العالم در غزه

علاوه بر این منابع عبری از شنیده‌شدن صدای آژیر خطر و موشک‌باران تل آویو خبر دادند. در اللد، ریشون لتسیون، فلاسیم، کفار عزه، ساعد و حولون نیز آژیر هشدار به صدا درآمده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از شهادت دو تن از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند. بر این اساس شب گذشته زکریا معمر عضو دفتر سیاسی حماس و رئیس روابط عمومی این جنبش به شهادت رسیده و جواد ابوشماله یکی دیگر از اعضای دفتر سیاسی حماس و رئیس امور مالی این جنبش نیز شهید شده است.

وزارت بهداشت نوار غزه امروز سه‌شنبه در تازه‌ترین آمار اعلام کرد: شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۷۰۴ نفر افزایش یافته و شمار مجروحان هم به حدود ۴ هزار نفر رسیده است. ۱۴۳ نفر از شهدا کودک و ۱۰۵ نفر هم زن هستند.

پیش‌‌بینی وزیر خارجه عراق از پایان جنگ در غزه

گفتنی است صبح روز شنبه نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار