کد خبر: ۲۲۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر گفت: عدم رعایت اصول ایمنی و سهل‌انگاری در تخریب دیوار ساختمان در حال ساخت در باقرشهر یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

مهدی اشرفی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری با اشاره به فوت یک کارگر در اثر ریزش دیوار ساختمان در حال ساخت اظهار داشت: در ساعت 10:51 صبح روز سه شنبه گزارش حادثه ریزش دیوار قدیمی در خیابان 15 متری امام حسین غربی(ع) به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر گزارش و بلافاصله عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای ایستگاه شهید عبدالمحمد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که بر اثر ریزش دیوار قدیمی در حال تخریب ساختمان نوساز 3 کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

مدیر روابط عمومی شهرداری باقر شهر در ادامه گفت: آتش‌نشانان سریعاً عملیات نجات را آغاز کرده و رهاسازی به صورت کامل انجام شد.

وی ادامه داد: بنا بر گزارش عوامل آتش‌نشانی تخریب دیوار قدیمی ساختمان در حال ساخت در خیابان 15 متری امام حسین(ع) غربی باقر شهر به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی و سهل‌انگاری اتفاق افتاده است.

اشرفی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات 3 کارگر ساختمانی به سرعت از زیر آوار خارج شده که متأسفانه 1 نفر به‌دلیل شدت صدمات فوت و 2 مصدوم حادثه به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل تا جهت تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار