کد خبر: ۲۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۰
به دستور دادستان؛
ایرنا : دادستان ایلام از پلمب همه کبابی های ذغالی سراسر استان در راستای صیانت از محیط زیست و طبیعت خبر داد.

با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام تمامی کبابی‌های سطح این شهر که دستور قضایی مبنی بر گاز سوز کردن واحد صنفی خود را اجرا نکرده بودند، امروز پلمب شدند.
"عبدالوهاب بخشنده" شامگاه چهارشنبه در این زمینه توضیح داد: این واحدهای صنفی باتوجه به استفاده از هیزم و تخریب محیط زیست و اراضی جنگلی فرصت داشتند که کبابی خود را گازسوز کنند.

سرپرست البرز شرقی بازداشت شد

وی افزود: پیرو اعلام دستور قضایی در خصوص استفاده از گاز طبیعی بجای هیزم، این واحدهای کبابی با تمرد از دستورات صادره به فعالیت همیشگی خود و استفاده از فرآورده‌های جنگلی ادامه دادند که این اقدام منجر به پلمب تمامی کباب سراهای متخلف در مرکز استان شد.

بخشنده یادآور شد: پیش از این اقدام چندین بار از طریق رسانه‌های جمعی استان و دستگاه‌های ذیربط به کبابی‌های ایلام بصورت شفاهی و کتبی اعلام شده بود که باید نسبت به جایگزینی گاز طبیعی در کباب سراهای خود اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هشدار داد: پلمب این واحدها تا زمانی که صاحب صنف اقدام به گازسوز کردن محل کسب خود نکند، ادامه خواهد داشت.

به گفته بخشنده ادامه فعالیت کبابی‌هایی که بعد از پلمب برای گازسوز کردن واحد خود اقدام و ضابطان قضایی نیز تایید کنند، بلامانع خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اضافه کرد: چنانچه واحد صنفی متخلف نیاز به انتقال شبکه گاز داشته باشند، جهت تسریع در روند گازسوز کردن این کبابی ها همکاری لازم صورت می گیرد و دستگاه های اجرایی باید در سریع ترین زمان نسبت انجام وظایف خود برای رساندن گاز به واحدهای صنفی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، روند پلمب کبابی هایی که از دستور دادستان تمکین نکرده اند از منطقه مهدی آباد شهرستان ایلام آغاز شده و با جدیت در سایر نقاط استان نیز ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار