کد خبر: ۲۲۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
سخنگوی پلیس جزئیات بیشتری را از پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش اعلام کرد.

جزئیات قتل داریوش مهرجویی وهمسرش پس از بازسازی صحنه + فیلم

سخنگوی پلیس جزئیات بیشتری را از پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش اعلام کرد. 

سردار سعید منتظرالمهدی درباره جزئیات این خبر گفت: در تعاقب شناسایی قاتل اصلی و همراهانش، فرد دیگری که آلات قتاله، گوشی موبایل و مقداری از وسایل مرحومه وحیده محمدی فر را در دست داشت ساعاتی پیش دستگیر شد.

وی افزود: در حال حاضر  بازسازی صحنه جرم با حضور رئیس پلیس آگاهی فراجا، فرمانده انتظامی استان البرز انجام شد و قاتل و معاونان او اعتراف به ارتکاب جنایت کردند.

 منتظرالمهدی افزود: با توجه به اینکه افراد دیگری به عنوان مظنون در این پرونده احتمالا نقش داشته‌ باشند کماکان سیر مراحل تحقیقات پلیسی در حال انجام است.

سخنگوی فراجا درباره علت قتل نیز گفت: بنابر اظهار قاتلان تاکنون اختلافات شخصی و مالی بوده و پرونده مجرمان در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است. 

وی درباره ادعای مطرح شده درباره نقش یکی از اقوام مرحوم مهرجویی و همسرش در وقوع جنایت نیز گفت: گمانه‌زنی‌ها در خصوص اختلافات خانوادگی فعلا رد شده است و درخواست داریم تا رسانه‌های دیداری و شنیداری از شائبه افکنی در مباحثی که نیاز به تخصص و ایقان دارد حتما پرهیز کنند.

به گزارش «تابناک؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده، باغبان سابق ویلای مهرجویی از مدت ها قبل بر سر مسائلی با قربانیان اختلاف داشت و از اولین کسانی بود که به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد. او همچنین کسی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از خانه مقتولان کرده بود و از آنجا که قربانیان متوجه ماجرا شده بودند، با آنها اختلاف داشت. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که مرد جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود.

وحیده محمدی‌فر در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود: «قبلا خودمان باغبانی داشتیم که از ما سرقت کرد. بعداً متوجه شدیم که هم باغبان ما بوده و هم باغبان همسایه کناری ما. او را تحویل پلیس دادیم، اما همسایه کناری ما باغبان را بخشید و او آزاد شد. با توجه به اینکه برادر او دزد و همدستش هم بود به ما اطلاع دادند که باید او را پیدا کنیم و تحویل پلیس بدهیم. برادر باغبان ما در این شهرک کار می‌کند، چرا باید خیلی راحت برای خودش آزاد باشد؟ ما اینجا از دست این افراد خیلی مصیبت کشیدیم، اما در مورد سنتور و یک‌سری وسایلی که فقط یک هنرمند ارزش آن را می‌تواند درک کند، باید گفت که به سرقت رفته و سرقت هم کار خودی بوده است. البته وکیل‌مان آقای سروری پیگیر آن است، اما قرار شده ما به طرف نگوییم تا از او بازجویی کنند.»

در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، وی اعتراف نمی کرد تا اینکه بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد. او اعتراف کرد که پس از قتل قربانیان، مقداری اموال از خانه آنها به سرقت برده‌ که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است. 

مشاهدات خبرنگار جنایی تابناک نشان می دهد، گونی آبی رنگی اطراف خانه داریوش مهرجویی کشیده و همه منافذی که ممکن است به خانه دید داشته باشد را پوشانده اند. چهار متهم در ماشین های سیاه رنگ نوپو دیده شدند. یکی از متهمان بر اساس گمانه زنی خبرنگاران احتمالا متهم اصلی پرونده است که امروز بازداشت شده است. شیشه های دودی ماشین های نوپو دید خبرنگاران را بسته بود و آنها نتوانستند صورت متهمان را ببینند. ماموران نوپو به طور کامل شهرک را تحت کنترل دارند و منتظر شدند تا هوا کاملا تاریک شود و سپس بازسازی صحنه جرم را آغاز کردند.

جزئیات قتل داریوش مهرجویی وهمسرش پس از بازسازی صحنه + فیلم

اهالی شهرک زیبادشت که در اطراف خانه مهرجویی حضور دارند دو نفر از متهمان را شناخته‌اند و می‌گویند یکی از این افراد قبل از اقامت مهرجویی در شهرک، در این منطقه به باغبانی مشغول بود. نفر دوم نیز در شهرک کار می‌کرد و هر دو نفر با محوطه آشنایی کامل داشتند. یکی از متهمان دو روز قبل در منطفه فرح آباد در نزدیکی زیبادشت دستگیر شد و متهم دیگر با خانواده اش در نزدیکی شهرک زندگی می کرد.

بعد از اتمام مراحل بازسازی صحنه داخل خانه، متهمان به کوچه منتقل شدند. ساعت 19 بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر به پایان رسید و متهمان تحت الحفظ به بازداشتگاه منتقل شدند.

برچسب ها: داریوش مهرجویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار