کد خبر: ۲۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
همچنین اگر دانشجویان و اساتید این دانشگاه موفق به چاپ مقاله در نشریات معتبر آی اس آی شوند نیز ۳ تا ۵ میلیون تومان از آنها حمایت می شود.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه از مقالات منتشر شده در مجلات معتبر ساینس و نیچر تا سقف ۱۵ میلیون تومان حمایت مالی می کند.
 
ابراهیم واشقانی گفت: متاسفانه میزان چاپ مقاله دانشمندان کشور در مجلات معتبری مانند ساینس و نیچر انگشت شمار است؛ بنابراین برای تشویق اساتید به انتشار مقاله در این مجلات دانشگاه آزاد اقدام به حمایت های مالی گسترده در این حوزه کرده ایم.
 
وی خاطرنشان کرد: درصورتی که اساتید این دانشگاه موفق به چاپ مقاله در نشریات معتبری مانند نیچر و ساینس شوند تا سقف ۱۵ میلیون تومان از آنها حمایت مالی می شود.
 
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد بیان کرد: همچنین اگر دانشجویان و اساتید این دانشگاه موفق به چاپ مقاله در نشریات معتبر آی اس آی شوند نیز ۳ تا ۵ میلیون تومان از آنها حمایت می شود.
 
واشقانی خاطرنشان کرد: همچنین این دانشگاه از دانشجویان و اساتیدی که بتوانند مقالات خود را در مجلات با ضریب تاثیر بالا منتشر کنند نیز حمایت های مالی تا سقف ۱۰ میلیون تومان انجام می دهد.
 
وی گفت: برخی از مجله ها با تقلب در فهرست نشریات آی اس آی قرار گرفته اند که اگر دانشجو و یا استادی اقدام به انتشار مقاله در این مجلات کند هیچ حمایت مالی از آنها صورت نخواهد گرفت.

منبع: مهر

نام:
ایمیل:
* نظر: