کد خبر: ۲۲۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
ایرنا : بعد از ظهر امروز موج جدید بمباران و حملات توپخانه ای به مناطق مختلف نوار غزه آغاز شده است.

 المیادین گزارش داد، بر اثر بمباران منزلی در منطقه الاتصالات واقع در غرب اردوگاه جبالیا در نوار غزه توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی، دست کم ۱۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

همچنین بر اثر بمباران یک منزل در خیابان عائد البشیتی در محله الجنینه شهر رفح، یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید و با شهادت وی، شمار شهدای این بمباران به شش نفر افزایش یافت.

از سوی دیگر، واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منازل فلسطینی ها در محله الصبره در غزه را گلوله باران کرد.

بر اثر بمباران مداوم شرق شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه نیز دستکم چند فلسطینی شهید یا زمی شدند.

اطراف بیمارستان "اندونیسی" غزه نیز بعد از ظهر امروز دوباره هدف حملات هوایی قرار گرفت.

تهدید جدید اسرائیل برای بمباران یک بیمارستان در غزه

از سوی دیگر، چند نیروی امداد رسان فلسطینی نیز در جریان عملیات امداد رسانی در جنوب غزه، هدف ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و زخمی شدند.

این درحالی است که براساس اعلام رسانه ها، هم اکنون شمار زیادی از شهدا و زخمی ها درحال انتقال به بیمارستانها از جمله بیمارستان شفا در شهر غزه هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه به شبکه الجزیره گفت: بیش از ۱۰۰ شهید هم اکنون به این بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد امروز (یک شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۳ روز بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده که حدود نیمی از آنها کودک هستند؛ شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می باشد.

در چند روز گذشته نظامیان صهیونیست به پشتیبانی تانک های این رژیم ۳ بار سعی کرده اند که با ورود به غزه اقدام به اشغال بخشی از این منطقه نمایند که هر سه بار با شکست مواجه شده و با دادن تلفات زیاد پا به فرار گذاشته اند.

.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار