کد خبر: ۲۲۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
میزان کمک‌های نقدی هموطنان به مردم مظلوم فلسطین از ابتدای فراخوان رسمی پویش بشردوستی، در تاریخ ۱۷ مهرماه تا کنون به بیش از ۶۱ میلیارد تومان رسید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما؛ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله دریایی کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز ارسال شده است.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، افزود: پویش بشردوستی که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است، همچنان کانون توجه و مورد اقبال و استقبال عموم هموطنان است.

سلیمی گفت: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله دریایی کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز با همکاری اجرایی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از مبدا بندرشهید رجایی ارسال شده است و محموله‌های دیگر در این بندر در حال بارگیری است.

اطلاعات نیویورک تایمز درباره آرایش نظامی اسرائیل در جنگ...

رئیس سازمان داوطلبان افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار