کد خبر: ۲۲۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
قبل از اقدام به خرید فلزیاب بهتر است کمی با فلزیاب آشنا شوید. فلزیاب دستگاهی است که مناسب برای پیدا کردن اشیاء فلزی پنهان شده داخل زمین است و دارای انواع مختلفی میباشد که هرکدام با توجه به نوع کاراییعمق نفوذ در خاک، قابلیت بالانس دستی و اتوماتیک، کیفیت و کارایی ، دقت و ثباتو عملکرد دارای قیمت های متفاوتی میباشند.

خرید فلزیاب

قبل از اقدام به خرید فلزیاب بهتر است کمی با فلزیاب آشنا شوید. فلزیاب دستگاهی است که مناسب برای پیدا کردن اشیاء فلزی پنهان شده داخل زمین است و دارای انواع مختلفی میباشد که هرکدام با توجه به نوع کاراییعمق نفوذ در خاک، قابلیت بالانس دستی و اتوماتیک، کیفیت و کارایی ، دقت و ثباتو عملکرد دارای قیمت های متفاوتی میباشند.

قیمت فلزیاب خارجی و داخلی

فلزیاب دارای مدل های تولید شده توسط شرکت های خارجی و ایرانی میباشند. نمونه های دستگاه های خارجی دارای قیمت بالایی نسبت به ارزش دستگاه دارند و این قیمت بالا به دلیل واردات سخت،نوسانات ارزی و هزینه های انبارداری میباشد. همچنین دستگاه های خارجی مناسب با شرایط زمین و خاک ایران نیستند.

به صورت کلی فلزیاب های ایرانی مونتاژ شده و مشابه دستگاه های خارجی میباشند که کارایی و عملکرد مناسبی نسبت به قیمت خریداری شده به شما میدهند و مناسب برای جستجو در خاک ایران ساخته شده اما متاسفانه بسیاری از افراد سودجو در این بازار اقدام به فروش دستگاه فلزیاب تقلبی خود تحت عنوان فلزیاب تصویری، فلزیاب خارجی و … میکنند که سبب شده‌اند تا کاوشگران واقعی برای پیدا کردن یک دستگاه مناسب با مشکل روبرو شوند.

همچنین دستگاه های خارجی در ایران دارای گارانتی نیستند و در صورت خرابی دستگاه قادر به تعمیر و استفاده از گارانتی نمیباشید اما فلزیاب های شرکتی قابلیت تعمیر، تعویض قطعه خراب را دارند. توجه داشته باشید که همیشه گران بودن یک دستگاه فلزیاب به معنای مناسب بودن آن برای انواع کاوش نیست و در بسیاری از موارد نیازی به استفاده از یک فلزیاب حرفه ای نمیباشد و با استفاده از یک فلزیاب معمولی میتوان به بهترین نتیجه رسید.

انواع فلزیاب

فلزیاب بوقی

فلزیاب تصویری

فلزیاب شعاع زن

فلزیاب دستی

 

 

فلزیاب بوقی

دستگاه فلزیاب بوقی بر اساس سیستم کاری به دو نوع تقسیم میشوند:

فلزیاب بوقی با سیستم کاریVLF

فلزیاب بوقی با سیستم کاریPI

فلزیاب هایVLFکه مخففVery Low Frequencyمیباشند برای انتشار فرکانس از دو کویل رفت و برگشت با فرکانس پایین جهت فلزیابی استفاده میکنند در واقع سیم پیچ بیرونی به عنوان یک فرستنده عمل کرده وسیگنال های الکترومغناطیس را به سمت زمین منتشر میکند. حال اگر فلزی در زمین وجود داشته باشد فلز یک سیگنال خاص را به بالا ارسال میکند که کویل دستگاه فلزیاب به آن واکنش نشان میدهد که این سیگنال بوسیله سیم پیچ درونی که نقش گیرنده را دارد دریافت میشود.

فلزیاب هایPIیا القای پالسی که مخففPulse Inductionاست از یک کویل با استفاده از ایجاد پالس های مغناطیسی به جای سیگنال های فرکانس در تشخیص فلز استفاده میکند. در صورتی که اشیاء فلزی موجود باشد فلز به پالس ایجاد شده توسط دستگاه واکنش نشان میدهد و یک پالس به سمت بالا ارسال میکند و سپس کویل یک پالس الکترومغناطیس معکوس به سمت بالا ایجاد میکند. در واقع این مکانیزم بر اساس سیستم اکو عمل میکند.

 

فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری که به اسکنر فلزیاب و فلزیاب مگنومتر نیز معروف هستند اطلاعات دریافتی از زمین را به تصاویر قابل فهم به صورت گراف های رنگی تبدیل میکند و عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات را انجام میدهند نتیجه نهایی توسط نرم افزار خاصی قابل مشاهده و تجزیه و تحلیل است. علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و شناسایی حفره، اتاقک و ارایه تصویر فلز مورد نظر را به صورت سه بعدی نمایان میکند.

فلزیاب شعاع زن

فلزیاب های شعاع زن دارای مدار الکترونیکی میباشند که برای تشخیص اهداف طلا، نقره، مس، آهن بسیار دقیق است. این فلزیاب ها دارای مدل های دستی و فرکانسی میباشد که مناسب برای محیط های گسترده که نقطه مشخصی در آن نیست و نمیتوان کل زمین را به کاوش پرداخت میباشند.

خرید فلزیاب دستی

فلزیاب های دستی، بازرسی بدنی، راکتی همه از یک نوع فلزیاب با نام های متفاوت هستندیکی از وسایل امنیتی جهت کنترل ورود و خروج در اماکنی مانند ارگان نظامی، ادارات، فرودگاه، جلسات آزمون کنکور است همچنین ازاین فلزیاب ها به عنوان فلزیاب نقطه زن بوقی نیز معروف هستند که عمق کاوش این دستگاه ها کم و بسیار سبک میباشد که به دلیل کوچک بودن اندازه آن ها بسیار محبوب است.

 

 خرید فلزیاب از شرکت فلزیاب غرب

شرکت فلزیاب غرب از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده میکند و توانسته با خلاقیت و نوآوری به تولید انواع قطعات الکترونیکی و دستگاه های فلزیاب بپردازد این شرکت فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است  و در زمینه تولید انواع دستگاه های فلزیاب، ارتقا و تعمیر فلزیاب فعالیت دارد.

در این شرکت امکان خرید فلزیاب به حضوری و آنلاین برای مشتریان وجود دارد تا به هر صورتی که مایل هستند به خرید بپردازند از جمله خدماتی که در این شرکت ارائه میشود مشاوره رایگان برای خرید فلزیاب میباشد تا بتوانید دستگاه مورد نیاز خود را خریداری و همچنین از آموزش رایگان و پشتیبانی آنلاین شرکت استفاده کنید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید. همچنین میتوانید با شماره 09303580080 نیز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار