کد خبر: ۲۲۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
در همایش دوره همی استاد سلام اعلام شد
چهارمین دوره همی آموزگار مدرسه آنلاین استاد سلام با حضور 200 آموزگار در کانون همایش انصار عصر جمعه 20 آبان ماه برگزار شد.

110 هزار کابر با استاد سلام آموزش می گیرند

چهارمین دوره همی آموزگار مدرسه آنلاین استاد سلام با حضور 200 آموزگار در کانون همایش انصار ، عصر جمعه 20 آبان ماه برگزار شد.

به گزارش تجارت آنلاین، این همایش با هدف تجلیل از آموزگاران مدرسه آنلاین استاد سلام در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد و طی آن اساتید از مزایای حضور در سایت و خاطرات خود صحبت کردند.

از جمله اساتید این مدرسه علی ترابی است که بررسی اوضاع امروز آموزش و نحوه پرزنت خدمات آموزشی یکی از تخصصهای وی در کنار تدریس 4 زبان را در رزومه خود دارد.

وی در این مراسم در خصوص تدریس در این حوزه گفت: برای آموزش باید از خودتان مدل یا الگوی خاصی داشته باشید از طرفی باید مخاطب را هم در نظر بگیرید. آدمهای مختلف یک چیز از ما می خواهند اما نوع ارائه ما باید متفاوت باشد.

به گفته این مدرس در نوع محتوا باید دو نکته لحاظ شود: اول اینکه خودتان را در نظر بگیرید نوع آموزشتان را و دوم مدل دانش آموز و مخاطب تان را.

در ادامه مراسم محمدرضا روا در خصوص آمار سایت گفت: حدود 70 درصد جمعیت ثبت نامی سایت استاد سلام را دانش اموزان تشکیل می دهند. با توجه به اینکه شروع کار سایت استاد سلام از سال 92 بوده که اوایل کار سیاست سایت بر این بود که فقط استاید ثبت نام می کردند اما بعد از مدتی دانش اموزان هم در کلاس باید اسم می نوشتند که از سال 98 تعداد ثبت نامی ها افزایش یافت و تا امروز بیش از 110 هزار نفر کاربر دارد.

ریاضیات، پر مخاطب ترین درس

وی در ادامه به آمار درسهای پربازدید پرداخت و گفت: درس پربازدید با 613 هزار نفر بازدید، ریاضیات است و بعد از آن رقیب اصلی درس زبان است. یکی از درسهای جالب سایت استاد سلام، درس لهجه کرمانجی است که برای این درس درخواست داشته ایم.

وی در ادامه به آمار حوزه های دیگر سایت پرداخت و بیان کرد: بازدید روزانه سایت 9 هزار بازدید است و با توجه به اینکه تعداد کاربران سایت روزانه 4 هزار نفر است اساتید باید توجه داشته باشند که هر دانش اموز قبل از انتخاب هر استادی، دو یا سه صفحه را مرور می کند و این نکته مهمی است یعنی اساتید بدانند که خصوصیات صفحات، توضیحات، مباحث و شکل صفحه بسیار برای انتخاب دانش اموز مهم است.

بنا بر آمار سایت، میانگین بازدید از صفحات مجتمعات اموزشی روزانه نزدیک به 400 بازدید است، استان پر ثبت نام ، تهران با نزدیک به 12 هزار ثبت نامی در سال 1401 بوده است بعد از تهران، اصفهان و سومین استان البرز است.

استاد حسین شاسواری با میانگین 32 بازدید در روز استاد برتر سایت استاد سلام است که تا کنون 12 هزار و 384 بازدید داشته است.

همچنین سایت استاد سلام تا کنون تعداد 782جزوه حدود 13 میلیون فروش داشته است؛ مجتمع زبان خارجی ملل اولین اموزشگاه از نظر تعداد بازدید با مجموع 3هزار 735 بازدید در طی یکسال بوده است.

بر اساس این گزارش در ادامه مراسم پنل تخصصی با حضور مدیر سایت نغمه عقیلی و در ادامه مراسم اهدای تندیس به اساتید برتر انجام شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار