کد خبر: ۲۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
به همت مدیریت شهری فردیس برگزار شد؛
به همت مدیریت شهری فردیس مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور این شهر که در مسابقات ملی ، آسیایی و جهانی افتخار آفریدند ، عصر دوشنبه با حضور قهرمانان ورزشی ،امام جمعه،شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولانو با اعتبار ده میلیارد ریال در محل سالن سینمایی اکومال برگزار شد و از ۱۰۰ ورزشکار این شهر تجلیل به عمل آمد ‌.

تقدیر از قهرمانان ورزشی شهرستان فردیس

جلیل کریمی- به همت مدیریت شهری فردیس مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور این شهر که در مسابقات ملی ، آسیایی و جهانی افتخار آفریدند ، عصر دوشنبه با حضور قهرمانان ورزشی ،امام جمعه،شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولانو با اعتبار ده میلیارد ریال در محل سالن سینمایی اکومال برگزار شد و از ۱۰۰ ورزشکار این شهر تجلیل به عمل آمد ‌.
شهردار فردیس در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور در عرصه‌های ملی، آسیایی و جهانی ، گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر با اعتباری ۱ میلیارد تومان، از ۱۰۰ نفر از ورزشکاران ، مربیان و قهرمانان مدال آور عرصه ورزشی فردیس در سطوح ملی ، آسیایی و جهانی تجلیل به عمل آمد.
محمدرضا احمدی نژاد یکی از مشکلات شهر فردیس را کمبود زیرساخت‌های‌ورزشی اعلام کرد و افزود: در کمیسیون معاملات شهرداری و با قراردادی به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان برنده مناقصه تعیین و ساخت یک سوله ورزشی در منطقه کم برخوردار اهری در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور توسعه فضای ورزشی در شهر، احداث یک مجموعه زمین ورزشی در شهرک راه اهن در حال پیگیری است که به زودی به مرحله مناقصه و شروع عملیات اجرایی می رسد که امیدواریم تا پایان دوره فعلی شورا بتوانیم این دو پروژه را به نتیجه برسانیم.
رییس شورای اسلامی شهرستان فردیس نیز با بیان اینکه امروز برای دومین سال متوالی شاهد برگزاری این آیین هستیم که بسیار مایه مباهات است،ااظهار کرد: ورزش برای همکارانم در مدیریت شهری فردیس امری بسیار مهم است و در صدد هستیم در سال آینده نیز چنین آیینی را در راستای توسعه فرهنگ ورزش و دادن روحیه به ورزشکاران شهرمان برگزار کنیم.
سید حمید یعقوبی با بیان اینکه شهر فردیس در تمام رشته‌های ورزشی جایگاه ویژه ای دارد و حرف اول کشور را می زند، افزود: یکی از مسائلی که با آن دست به گریبان هستیم ناهنجاری های جامعه است که به واسطه ورزش می توان این ناهنجاری را به طور قابل توجهی کاهش داد.
وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر فردیس در دوره دوم توجه بسیاری به رشته های قهرمانی دارد و در راستای حمایت از این قشر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه ورزش نقش بسزایی در جلوگیری آسیب های فردی و ناهنجاری های اجتماعی مانند اعتیاد و… دارد و بر سلامت جسمی و روحی شهروندان موثر است،گفت:حمایت از ورزش و ورزشکاران به صورت مستمر توسط مدیریت شهری فردیس صورت می گیرد .
هادی روستایی با بیان اینکه این اقدام در جهت تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان برای روی آوری به ورزش قهرمانی و با حمایت و تجلیل از قهرمانان مدال آور ملی و بین المللی شهر فردیس در راستای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران حرفه ای انجام شده است،خاطرنشان کرد: ورزشکاران قهرمان و مدال آور، سرمایه های این شهر و استان هستند و افتخارآفرینان باید همواره مورد حمایت مسئولین استانی و شهری قرار گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: