کد خبر: ۲۳۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱
شرکت تولیدکننده خودرو تیگو ۸ پرو پس تصمیم شورای رقابت به کاهش قیمت این محصول، رسما" ادامه تولید و عرضه این کراس اور چینی را متوقف کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مدیران خودرو اعلام کرد: تولید فونیکس تیگو ۸ پرو تیپ پرمیوم با پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDi به علت عدم توجیه اقتصادی، متوقف شده و مشتریان سامانه یکپارچه باید خودروهای جایگزین را انتخاب کنند. تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس در خط تولید حضور دارند.

بر اساس این گزارش، کلیه قطعات موجود خودرو تیگو 8 پرو پریمیوم در کارخانه و سفارشات در راه جهت تولید این خودرو به متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند به ترتیب اولویت ثبت نام تخصیص داده شد و به دلیل اتمام قطعات امکان عرضه بیشتر این خودرو وجود نخواهد داشت.

تیگو ۸ پرو اولین محصول نشان فونیکس بود که قیمت گذاری آن حواشی زیادی را برای مدیران ایجاد کرد و پس تصمیم شورای رقابت به کاهش قیمت این محصول، شرکت مدیران خودرو هم تصمیم گرفت تولید این تیگو ۸ پرو را متوقف کند و دیگر سفارش گذاری قطعات آن را انجام ندهد. بنابراین از این پس نام تیگو ۸ با تیپ های پرو مکس و پرو e پلاس ادامه پیدا می کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار