کد خبر: ۲۳۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
بنیان گذار متد ۴D معتقد است: حوزه های مالی و اخلاقی مهم ترین چالش ها را برای مدیران و صاحبان کسب و کار دارند. به عنوان مثال عدم رشد فردی مدیران باعث می شود هر سیستم و ساختاری را که برای کسب و کارشان تعریف می کنید جواب ندهد.

حوزه های مالی و اخلاقی، مهم ترین چالش مدیران کسب و کار

بنیان گذار متد ۴D معتقد است: حوزه های مالی و اخلاقی مهم ترین چالش ها را برای مدیران و صاحبان کسب و کار دارند. به عنوان مثال عدم رشد فردی مدیران باعث می شود هر سیستم و ساختاری را که برای کسب و کارشان تعریف می کنید جواب ندهد.

به گزارش تجارت آنلاین، سمینار جعبه سیاه کسب و کارها (ذره‌بین) با حضور۱۴۰۰ نفر از صاحبان کسب و کار در حوزه صنعت ایران برگزار شد.

داوود ذوالقدر، مدرس، کارآفرین و بنیان گذار متد ۴D در این همایش درباره چالش های مدیران در بخش های مختلف زندگی شخصی و کاری سخن گفت.

وی با بیان اینکه حوزه های مالی و اخلاقی مهم ترین چالش ها را برای مدیران و صاحبان کسب و کار دارند گفت: به عنوان مثال عدم رشد فردی مدیران باعث می شود هر سیستم و ساختاری را که برای کسب و کارشان تعریف می کنید جواب ندهد، به همین دلیل اولویت ما در راهبری توسعه فردی مدیران است.

وی افزود: در واقع تفاوت ما پرداختن به جزییات است. آموزش در دسترس همگان هست اما توجه به جزییات بسیار ارزشمند است و باعث موفقیت افراد می شود.

ذوالقدر درباره هدف ازبرگزاری سمینار جعبه سیاه کسب و کارها (ذره‌بین) گفت: این همایش برای سومین دوره برگزار می شود و به صاحبان کسب و کار اختصاص دارد. در واقع یک گردهمایی بزرگ برای صاحبان کسب و کار ایران است که توسط بخش خصوصی انجام می شود و هدفش این است تا به کسب و کارها به صورت عملیاتی و اجرایی کمک کند.  این همایش تبلیغاتی نیست و صرفا هم در آن به آموزش نمی پردازیم بلکه هدفمان به صورت عملیاتی و تجربی به رشد کسب و کارها در بخش های مختلف مانند سیستم سازی، مالی،بازاریابی و … کمک کنیم.

وی افزود: تنها در همین امسال به بیش از ۸۰ کسب و کار که در حوزه پوشاک و صنعت چوب فعال بودند، کمک کردیم تا از رکود و کسادی رهایی پیدا کرده و به سمت رشد و توسعه حرکت کنند. همچنین لازم به ذکر است که ما به تازگی وارد این مارکت شدیم ولی همین امسال بیش از ۸۰۰۰ نفر در دوره هایمان شرکت کردند.

متد ۴D متدی بر اساس شهود و آگاهی

ذوالقدر در حاشیه همایش در نشستی با خبرنگاران با بیان آن که کسب و کارها به صورت اجرایی توسط ما هدایت و نقاط ضعف آن‌ها برطرف می‌شود، اظهار داشت: تا بحال برای بیش ۷۰ کسب و کار، برنامه اجرایی و عملیاتی ارائه شده است به طوری که ادامه فعالیت آن‌ها با موفقیت ادامه می‌یابد.

وی درباره متد 4D و تفاوتی که این متد با سایر آموزش ها دارد، گفت: این متد یک نگاه جدید به زندگی و بیزینس است و به موضوع معنا درمانی و مرگ آگاهی در کسب کار می پردازد. 4D مکتبی است که زندگی و بیزینس را کنار هم قرار می دهد و به دنبال این است تا همه چیز در نقطه تعادل قرار گیرد. این متد براساس شهود است و شهود هم یعنی زندگی.

ذوالقدر در پایان درباره علت انتخاب نام جعبه سیاه برای این همایش اظهار کرد: ما در این همایش از موضوعاتی صحبت می کنیم که کسی جرات بیان آنها را ندارد و به این علت نام جعبه سیاه را انتخاب کردیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: