کد خبر: ۲۳۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
وان‌پلاس ۱۲ به‌عنوان پرچمدار بعدی وان‌پلاس به‌زودی با مشخصات چشمگیر مثل وای‌فای ۷، بلوتوث ۵٫۴ و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد.

ورو دو پرچمدار به بازار موبایل

زومیت نوشت: وان‌پلاس ۱۲ در تاریخ ۲۳ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۳ بهمن ۱۴۰۲) در بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. این خبر به‌طور رسمی در رویداد Never Settle بلژیک و جشن ۱۰ سالگی راه‌اندازی برند گوشی وان پلاس اعلام شد.

الکساندر واندرهایگه مدیر وان‌پلاس در بلژیک در اجلاس Never Settle، تاریخ معرفی وان‌پلاس ۱۲ را تأیید کرد. براساس اعلام سایت Hardware مدیر این شرکت همچنین به عرضه‌ی وان‌ پلاس ۱۲R در اروپا اشاره کرد.

براساس گزارش‌های قبل، وان‌پلاس ۱۲R از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد و انتظار داریم در چین با نام وان‌پلاس Ace ۳ دردسترس قرار گیرد.

وان‌پلاس همچنین برنامه‌های خود را برای گسترش خدماتش به بازار اینترنت اشیاء (IoT) تأیید کرد اما جزئیات خاصی در این مورد ارائه نداد.

انتظار می‌رود هدفون وان پلاس بادز ۳ نیز در آینده‌ی نزدیک معرفی شود. این محصول قبلاً در وب‌سایت‌های مختلف صدور گواهی رؤیت شده است. شرکت چینی همچنین از عرضه‌ی مدل مشکی وان‌ پلاس Open در اوایل سال ۲۰۲۴ خبر داد. برای آشنایی بیشتر به گوشی تاشدنی این شرکت سری به مقاله‌ی بررسی وان‌ پلاس Open بزنید.

طبق اطلاعاتی که تاکنون دردسترس قرار گرفته است، وان‌پلاس ۱۲ از طراحی آشنا با ساختار شیشه و فلز و استاندارد IP۶۵ بهره خواهد برد. این دستگاه از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR۵x و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ۴ استفاده خواهد کرد و به سیستم خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار بزرگ مجهز خواهد شد.

در بخش جلویی وان‌ پلاس ۱۲ نیز شاهد نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی OLED با وضوح QHD Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهیم بود. این گوشی از دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سیستم پردازش تصویر Hasselblad بهره خواهد برد.

از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس ۱۲ می‌توان به پشتیبانی از ۵G، وای‌فای ۷ و بلوتوث ۵٫۴ اشاره کرد. این محصول به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری ColorOS ۱۴ مبتنی‌بر اندروید ۱۴ و باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی وان‌ پلاس ۱۲ هنوز مشخص نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار