کد خبر: ۲۳۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
اقتصادنیوز نوشت: خودروهای داخلی امروز (27 آذر 1402) بدون تغییر از تعطیلات بازگشتند و با این شرایط شاهد تداوم آرامش در این بازار بودیم.

بازار خودرو هفته گذشته بدون تغییر به تعطیلات رفت و امروز و با شروع رسمی معاملات در هفته جاری هم تغییر قیمت نداشت. به گفته فعالان بازار خودرو اعلام خبر حضور عباس علی‌آبادی وزیر صمت در مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان در خصوص واردات خودرو یکی از دلایلی است که موجب شد تا امروز شاهد تثبت قیمت خودورهای داخلی در بازار باشیم. با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت تثبت قیمت در بازار امروز در کنار پرطرفدارهای ایران خودور محصولات سایپا را هم شامل شد و با این شرایط بازار خودرو در پنج روز گذشته تغییر قیمت نداشته است.

از سوی دیگر امروز هم نرخ دلار در بازار نوسان اندک کاهشی داشت؛ ارزیابی روند قیمت دلار نشان می‌دهد در یکماه اخیر شاهد نوسان اندک در این بازار بودیم. به گفته فعالان بازار خودرو هرچند در این مدت بازار خودرو مسیر خود را نرخ دلار جدا کرده بود، اما در یک هفته اخیر می‌توان گفت دلار و خودرو با نوسان اندک در بازار قیمت‌گذاری شدند.

اقتصااااد 27

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» بدون تغییر 480 میلیون تومانی ماند. «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و 685 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار 757 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو خانواده دنا هم تغییر قیمت نداشتند و «دنا پلاس 6 دنده توربو» 744 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر800 میلیون تومانی باقی ماند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم تغییر قیمت نداشت و 617 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 27

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 583 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم تغییر قیمت نداشتند، با این شرایط قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 349 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و «تیبا صندوق‌دار» 335 میلیونی ماند و «تیبا 2 معمولی» هم 342 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 361 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

۲۲۳۲۲۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار