کد خبر: ۲۳۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
رمز ارز نوشت:به دنبال افزایش انباشت توکن‌ها توسط نهنگ‌ها، عرضه توکن‌های نگه‌داری شده در صرافی‌های متمرکز در حال کاهش است.

بر اساس توییت اخیر پلتفرم Lookonchain، یک کیف‌پول، ۴.۷ میلیون دلار آوه (AAVE) را از صرافی‌ متمرکز بایننس خارج کرد. به این ترتیب، در ۳۰ روز گذشته، موجودی AAVE در صرافی‌های متمرکز، بیش از ۴۴۵۷۰ توکن کاهش یافته است. با این حال، موجودی توکن AAVE در صرافی‌های متمرکز در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۶۲۰ توکن افزایش داشته است.
همراه با AAVE، کیف پول دیگری توکن‌های میکر (MKR) به ارزش ۳.۱۸ میلیون دلار را برداشت کرده است. ردیابی کیف پول‌های هوشمند توسط پلتفرم نانسن نشان می‌دهد که توکن‌های MKR به ارزش تقریبی ۶۵۰۰۰ دلار در ۲۴ ساعت گذشته به چند کیف پول‌ افزوده شده است. در همین راستا، داده‌های نانسن نشان از کاهش مداوم مقدار توکن‌های MKR در صرافی‌های متمرکز توسط پنج آدرس برتر در سال ۲۰۲۳ دارد.

علاوه بر این، سه کیف پول جدید، ۲.۵۷ میلیون توکن ایموتبل (IMX) به ارزش ۶.۳۳ میلیون دلار را از بایننس خارج کردند. به اعتقاد تیم Lookonchain، این کیف پول‌ها متعلق به یک شخص هستند. علاوه بر این، موجودی IMX در صرافی‌های متمرکز، در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۶۹ میلیون توکن کاهش یافته است.
همچنین کیف پولی که به تازگی ایجاد شده است، ۵۷/۱ میلیون توکن فِچ (FET) را از صرافی Gate.io به کیف پول خود منتقل کرده که ارزشی بالغ بر ۱ میلیون دلار دارد. پیش از این نیز، تحلیلگر نانسن از افزایش انباشت FET توسط کیف پول‌های هوشمند گفته بود. در نهایت، داده‌های موجود نشان از کاهش تدریجی موجودی FET در پنج آدرس برتر در صرافی‌های متمرکز دارد.

۲۲۰

برچسب ها: بیت کوین ، رمز ارز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار