کد خبر: ۲۳۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ‌و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار در محدوده خیابان سعدی خبر داد.

آتش سوزی گسترده یک انبار درخیابان امیرکبیر + فیلم

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: دقایقی پیش وقوع یک مورد حریق گسترده انبار کالا در  خیابان سعدی تقاطع امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۶ ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات اطفای حریق در حال انجام است.

ملکی از شهروندان در خواست کرد که از توقف و تجمع در اطراف محل حادثه پرهیز کنند.

 اعمال محدودیت ترافیکی در معابر اطراف محل حادثه

در پی این حادثه پلیس راهور تهران بزرگ در خیابان امیرکبیر از تقاطع سرچشمه، قبل  از سعدی محدودیت تردد اعمال کرد و از رانندگان خواست که از مسیرهای جایگزین جهت تردد  استفاده نمایند.

سرهنگ علی اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: در ساعت ۱۳:۱۰  ظهر امروز-۷ دی ماه ۱۴۰۲- در محدوده خیابان امیرکبیر نرسیده به سعدی یک باب ساختمان دچار حریق شده است. تیم های منطقه ۱۲ پلیس راهور تهران بزرگ جهت روان سازی ترافیک  به همراه عوامل آتش نشانی جهت اطفاء حریق در موقعیت حضور دارند.

سرهنگ شریفی افزود: به همین دلیل وبه دلیل به وجود نیامدن گره ترافیکی و افزایش حجم خودروها در این مسیر از ساعت ۱۳:۲۰ در خیابان امیرکبیر از تقاطع سرچشمه، قبل  از سعدی محدودیت تردد اعمال شده است.

وی از رانندگانی که در این مسیر در حال تردد هستند خواست با توجه به  حادثه به وجود آمده  به توصیه های تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در محل توجه  کرده و از مسیرهای جایگزین جهت تردد  استفاده کنند.

ادامه عملیات اطفا و مصدومیت ۲ آتش‌نشان

اطلاعات دقیقی از مصدوم و تلفات احتمالی حادثه وجود ندارد

ملکی سخنگوی آتش‌نشانی همچنین در گزارش جدیدی درباره این حادثه  اظهار کرد: در خیابان امیرکبیر نرسیده به خیابان امام خمینی، حادثه آتش‌سوزی رخ داد که در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند تانکر آب و نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبان در محل حضور دارند همچنین مدیرعامل سازمان آتشنشانی، عوامل شهرداری و ستاد بحران نیز در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان ۳ دقیقه به محل آتش‌سوزی که چند مغازه درکنار هم و مشابه یک انبار بزرگ ۶۰۰ متری پر از پلاستیک، پشم شیشه و مواد قابل اشتعال بود رسیدند . محل حادثه درم یان چند پاساژ قرار دارد و دود غلیظ حاصل از آتش‌سوزی از فواصل دور نیز قابل مشاهده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عوامل آتش‌نشانی پس از رسیدین به محل حادثه عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و از چند جهت مشغول به کنترل آتش‌سوزی هستند و تا این لحظه از گسترش حریق جلوگیری کردند اما همچنان حریق ادامه دارد. 

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از مصدوم و تلفات احتمالی این حادثه وجود ندارد گفت: در این حادثه دو نفر از آتش‌نشان‌ها مصدوم شده‌اند. همچنان نیز عملیات اطفای حریق وجود دارد و از دور شعله‌هایی دیده می‌شود. انشالله به زودی فعالیت لکه‌گیری آغاز می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار