کد خبر: ۲۳۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
همشهری آنلاین نوشت: شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران درباره ویدیویی که اخیرا در فضای مجازی با موضوع برهم زدن بساط یک دستفروش بازنشر داده شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای درباره بازنشر ویدیویی در فضای مجازی درخصوص برهم زدن بساط یک دست‌فروش تاکید کرد این فیلم مربوط به ۸ سال قبل است.

در متن این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع می رساند ویدیویی که طی شب و روز گذشته در خصوص جلوگیری از سدمعبر منتشر شده مربوط به سنوات گذشته (حدود ۸ سال پیش -همان طور که در بالای تصویر پیوست مشخص است ۱۲ دی ماه ۱۳۹۴) که پیداست انتشار چنین ویدیویی از سوی برخی کانال‌های خبری در فضای مجازی کاملاً هدفمند و با برنامه قبلی می‌باشد چرا که با توجه به سیاست شهرداری تهران، شرکت شهربان و حریم بان با گفتمانی جدید و کاملاً اخلاق مدارانه و محترمانه با همراهی و مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و در کمال احترام، بساط گستران را ساماندهی نموده و مکانی را برای کسب و کار ایشان فراهم می نماید. لازم به تاکید و ذکر مجدد است مجموعه مدیریت و کارکنان و نیروهای اجرایی شرکت شهربان و حریم بان صیانت از حقوق شهر و شهروندان را از اولویت های اصلی کار خود می داند.»

دستفروشی در شهر تهران یکی از موضوعات مورد بحث میان دستگاه‌های اجرایی، مدیریت شهری و شهروندان است. تا کنون اقدامات گوناگونی برای ساماندهی دستفروشان انجام شده اما پدیده حضور دستفروش در معابر عمومی همچنان ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۳

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار