کد خبر: ۲۳۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
شیائومی در پی معرفی اولین خودروی برقی‌اش، مدلی ویژه از گوشی شیائومی ۱۴ را هم معرفی کرد.

شیائومی در پی معرفی اولین خودروی برقی‌اش، مدلی ویژه از گوشی شیائومی ۱۴ را هم معرفی کرد.

به گزاشر عرشه آنلاین؛ شیائومی روز گذشته از نخستین خودرو الکتریکی خود با نام SU۷ رونمایی کرد. این خودرو در رنگ‌های آبی دریایی و سبز زیتونی و خاکستری معدنی عرضه می‌شود.

شیائومی در کنار SU۷ از نسخه‌ی محدود گوشی‌ پرچم‌دار خود یعنی سری شیائومی ۱۴ و ساعت هوشمند شیائومی Watch S۳ با رنگ سفارشی جدید نیز رونمایی کرد. رنگ‌بندی جدید هر دو دستگاه با خودرو SU۷ مطابقت دارد.

گوشی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو پیش‌تر در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز عرضه شده‌اند. اکنون برای مطابقت با رنگ‌های خودرو SU۷، هر دو گوشی شیائومی نیز در رنگ‌های آبی دریایی و سبز زیتونی و خاکستری معدنی عرضه خواهند شد. گفتنی است رنگ سبز زیتونی کمی متفاوت با رنگ سبز استانداردی است که در زمان رونمایی اولیه به‌نمایش گذاشته شده بود.

621ixxpq

نسخه‌ی محدود این دو مدل تنها با پیکربندی رم ۱۶ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایت در دسترس قرار می‌گیرند. قیمت گوشی شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو نسخه‌ی ویژه مشابه نسخه‌ی عادی است. مدل‌های ویژه به ترتیب به ترتیب ۴٬۹۹۹ یوان (۷۰۰ دلار) و ۵٬۹۹۹ یوان (۸۵۰ دلار) قیمت دارند.

ساعت شیائومی واچ S۳ مدل آبی نمای جلو

9i12gaws

نسخه‌ی محدود ساعت هوشمند شیائومی تنها با eSIM عرضه می‌شود. نسخه‌ی آبی‌رنگ دارای حاشیه‌هایی به رنگ آبی فیروزه‌ای با بند مشکی و نواری با همان رنگ آبی است که در میان آن قرار گرفته است.

 

نسخه‌ی سبزرنگ دارای حاشیه و بند مشکی با نواری به رنگ سبز است. قیمت ساعت هوشمند جدید در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد ۱۰۰ یوان گران‌تر است و به ۱٬۰۹۹ یوان (۱۵۵ دلار) می‌رسد.

منبع: زومیت

دیگر رسانه ها

    کدخبر: 120073
    نام:
    ایمیل:
    * نظر:
    آخرین اخبار