کد خبر: ۲۳۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
ارتش بیانیه‌ای جدید صادر کرد که به نقل از ایسنا میخوانید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه بزرگ و مردمی نهم دی، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‎ای صادر کرد.

حماسه نه دی نماد وحدت همبستگی و بصیرت در کشور است

جلسه رهبر انقلاب با نمایندگان میرحسین موسوی و کروبی بعد از اتفاقات سال ۸۸ به روایت آملی لاریجانی

متن این بیانیه بدین شرح است:

نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ یکی از روزهای ماندگار در دفتر بصیرت و ولایتمداری ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است.
حماسه‌ نهم دی نشانگر پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به‌ عنوان یک روز تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
بعد از حضور حماسی و پرشکوه مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند این پیروزی بزرگ را فتنه‌ه‍ای بزرگ و ابزاری برای ضربه به انقلاب شکوهمند اسلامی تبدیل نمایند، در این راستا فضای کشور را به آشوب و اغتشاش تبدیل کردند.
فتنه ۸۸ بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌‎‍های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که فرصت کم‍نظیر مشارکت حداکثری مردم را تحت الشعاع قرار داد و ضرباتی را به جمهوریت نظام وارد ساخت. اما هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم، دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت، نهم دی ماه تجلی هوشیاری و بصیرت انقلابی رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران است.
نهم دی از ایام الله و روز یاس و ناکامی دشمنان انقلاب و ملت ایران است.
در نهم دی ملّت بزرگ ایران با حضوری آگاهانه و مقتدرانه با آرمان‌های امام و انقلاب بیعتی دوباره کردند و ولایتمداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند.
امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل‍کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‍سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند.
فتنه آفرینان مدعی آزادی، مردم‍سالاری و حقوق بشر امروز نه تنها آزادی و حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفته‍‌اند، بلکه با کمک‍های مالی، تجهیزاتی و رسانه‍ای از رژیم غاصب صهیونیستی چهره واقعی خود را نمایان ساخته‍اند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه و همگام با ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، یوم‌الله ۹ دی را گرامی داشته و بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام می‍دارد و به ملت غیور ایران اطمینان می‍دهد برای مقابله با هرگونه اقدام دشمن از آمادگی کامل برخوردار است.

۲۱۹۲۱۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار